RedNeck Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ik heb een probleem ik had adobe ps cs2 trial version gedownload en nu is hij verlopen ik wil hem langer gebruiken maar kopen is te duur kan iemand mij miss helpen Ps: opnieuw downloaden werkt niet Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Het kan op een andere manier maar daar mag je het hier niet over hebben, Voor die manier pm me. Niels Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 *Bump* De enige manier om dit op te lossen is door het te kopen. De rest is allemaal verboden. Het programmatje is best duur dus het word even sparen. Als je het koopt ten minste. Reageren
Eli R Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Systeem herstel doen tot de dag voordat je hem gedownload hebt, is altijd een mogelijkheid, tenzij er andere dingen zijn geinstalleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.