San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Onderwerp: Mag je zelf weten Soort onderwerp: Signature Size Onderwerp: Max: 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Ik heb even een ander onderwerp gekozen, want Need for Speed wilde niet lukken. Bewerkt: 2 februari 2006 door General Lee
RedNeck Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 hoe weet je nu al dat je tegen mpp gaat
DaddyPimp Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 hoe weet je nu al dat je tegen mpp gaat Hij kan 'm toch via PB hebben uitgedaagd ... Staat ook in de regels dat dat kan/mag.
RedNeck Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 hoe weet je nu al dat je tegen mpp gaat Hij kan 'm toch via PB hebben uitgedaagd ... Staat ook in de regels dat dat kan/mag. srry das waar ook
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Ja, Mpp heeft gevraagd op MSN of hij tegen mij wilde battlen. En ik ben die battle aangegaan. Dus straks komen de sigs en kunnen de mensen gaan stemmen. Edit: Mpp had toch geen tijd en dus zoek ik een andere tegenstander, en hier is mijn signature: Bewerkt: 2 februari 2006 door General Lee
Giorgo Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik wil wel tegen je . Natuurlijk alleen als jij dat goed vind. Mag het ook iets zijn van Halflife of andere games ?
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ok, Giorgo ik ga wel tegen jou, en natuurlijk mag je half life kiezen, want het onderwerp mag je zelf weten.
Giorgo Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) ok, hij is af, ik heb er erg lang aan gewerkt maar ik weet niet eens wat het is . @ Ik weet dat er geen tekst is maar dat is iet mooi op zo een sig. Maargoed hier komen ze : Giorgo General Lee Stemmen kan tot 5 februari 23:59. Ronnie, succes. Bewerkt: 3 februari 2006 door Giorgo
Darth Maul Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik stem op genral lee omdat ik het kleurtje gewoon mooier sorry giorgo
Typhoon Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik stem ook op General Lee Giorgo je kan beter.. maar die sig van jou is wel apart!
Koopa Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik ga voor Giorgo, goed gedaan. Giorgo
Upstream Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Giorgo, jij kan veel en veel beter. Sorry maar dit vind ik niet heel erg "mooi". -Je contrast is te groot. -een naam is ook niet te veel gevraagt? -achtergrond is iets te "streeperig"(als tenminste de background is) +pattern(kon je nog een beetje weggummen in het midden) en +border General lee -aaaaaaaaaaaaaaa......haal die outer glow van die zwarte letter af. Zet nooit outer glow om tekst (behalve als het er echt beter op wordt) -Background mocht wel iets meer leven in (clouds, different clouds zo te zien) +border +mooie scherpe render General lee, je gaat heel erg vooruit. Ik weet waneer je ongeveer begonnen was, en het gaat er beter uit zien. In dit geval vind ik hem zelfs beter dan goirgo, mijn stem gaat dan ook naar jou.
Recommended Posts