Jump to content

Verbeteringen/ideeën voor de volgende versie van MTA

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je MTA gespeeld, maar heb je het idee dat er nog wat verbeterd zou kunnen worden? Bijvoorbeeld: ''De chatbox kan beter, ik wil dat je een friendlist hebt.''

Of heb je gewoon compleet nieuwe ideeën? Bijvoorbeeld: ''Ik wil dat je een drive-by kunt doen. Met 2 players. Dat player 1 de auto bestuurt, en dat player 2 dan uit het raampje kan schieten.'' of ''Ik wil dat je gewoon los rond kan lopen, kleren kopen, wapens kopen, dat je gewoon veel kan wat in het echte spel ook kan.''

Post hier je orginele, leuke, nuttige, balangrijke ideeën/verbeteringen, en misschien wordt er dan wel wat mee gedaan. :)

Suc6 ermee!

Snap je de bedoeling van dit topic niet helemaal, stel dan gerust vragen. :Y

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
idd respawn

- wapens

- met meerdere in 1 auto (drive-by :bier:)

- profielen, je eigen CJ met eigen stats etc.

Wapens

En passagier in je auto komt allemaal in Deathmatch (Speel dan maar eerst SA-MP).

Die zal wel eerder DM hebbe dan MTA SA.

Tja profielen is bij RPG of iets anders zijn.

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Dit is mijn lijstje:

Mijn absolute nummer één wish is: Dat je vrij rond kan lopen. ('Free Mode')

Mijn absolute nummer twee wish is: Dat je met minimaal 2 players een drive-by kunt verrichten. Player 1 achter het stuur, player 2 (t/m player 4) kan uit het raampje schieten.

Dit is de rest:

-Dat je kleren kan kopen.

-Dat je wapens kan kopen.

-Dat je een gang kan creëren. Dat bijvoorbeeld 'The Gaming Gang' in MTA ook een gang is. Dat ze dan hun eigen kleren kunnen ontwerpen, een handdruk kunnen ontwerpen (denk aan 'bonk', of 'high-five' enz.), en meer van dat soort dingen.

-Dat als bijvoorbeeld 'The Gaming Gang' en 'The Gunslingers' ruzie hebben op het forum, ze het uit kunnen vechten op MTA. :schater: (Dus eigenlijk een 'Gang War', net als Grove st. tegen Ballas)

-Dat dit spelletje wordt gemaakt: Er is één crimineel, en die moet San Andreas uitvluchten. Verder zijn d'r een stuk of 20 politie agenten (met helicopters, auto's, tanks, enz.) die moeten proberen de crimineel tegen te houden/te arresteren.

Ze krijgen dan:

0 punten als de crimineel ontsnapt.

5 punten als ze de crimineel dood schieten.

10 punten als ze de crimineel levend gevangen nemen.

-Dat als je MTA opstart, en je gaat bijvoorbeeld 'Free Mode' doen (dat bestaat nog niet, maar misschien wordt het nog wel eens gemaakt :puh: Met 'Free Mode' bedoel ik trouwens dat je gewoon een beetje vrij rond kan lopen/rond kan rijden/rond kan vliegen/enz.), dat je dan van te voren moet kiezen wat je wilt zijn:

a. Crimineel

b. Voetganger.

c. Politie-agent.

Dat je dan als crimineel bepaalde plichten hebt, dat je als voetganger GEEN plichten hebt, en dat je als politie-agent ook plichten hebt. (bijv. de criminelen arresteren.)

-Dat je 'Free Mode' ( :puh: ) aan het doen bent, je ook iemand kunt dwingen tot medewerking. En dat bedoel ik dan via een speciale chatbox ofzo. Dat ik bijvoorbeeld mijn 9mm op Ruurd31 richt, en dan zeg: ''Ey Ruurd, stap eens in die auto! of ik knal een kogel door je kop!''

-Dat er ook gewoon mensen rondlopen. En dan bedoel ik gewone, computer gestuurde mensen.

Oke mensen dit was mijn (misschien rare :cab: ) lijstje voor MTA. Ik denk dat ik het nog wel eens bewerk om nog iets toe te voegen, of om foutjes te verbeteren als die er zijn.

Owjah, verder ook nog een verbetering:

toen ik aan het racen was met een motor, en ik probeerde een goede wheelie, was dit bijna onmogelijk. Als ik één piepklein tikje op 'pijltje naar achteren' gaf, vloog het voorwiel van mijn motor gelijk helemaal onhoog. Dit kan misschien wel verbeterd worden.

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Ik heb ook een wens ;) . Dat je bijvoorbeeld echte gangwars hebt. Je zit allebeide in een team, je kunt wapens kopen en dan heb je een platform waar je tegen elkaar moet schieten. Je hebt een soort Ballas en Grovestreet. Je moet elkaar proberen af te maken, welke gang eerste alle tegenstander heeft vermoordt wint. Zo heb je een real-life gangwaar waar je zelf in mee doet.

Zelf vind ik dat van die Driveby's met vrienden doen ook leuk. Jij zit bijvoorbeeld te schieten en de andere raced. Dit kun je bijvoorbeeld toevoegen aan de grote gang-battle. Ik rijd in een auto en BaasB schiet, als BaasB heel gewond is druk hij op een knop dat hij wil wisselen. Als ik daar mee ook accoord ga wissleen we. Verder moeten de gewone races wel blijven bestaan.

Ze zijn bezig met respawn.

Over dat passagiers

Hopelijk doen ze meer bij Andromada en AT-400

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:
Ik heb ook een wens ;) . Dat je bijvoorbeeld echte gangwars hebt. Je zit allebeide in een team, je kunt wapens kopen en dan heb je een platform waar je tegen elkaar moet schieten. Je hebt een soort Ballas en Grovestreet. Je moet elkaar proberen af te maken, welke gang eerste alle tegenstander heeft vermoordt wint. Zo heb je een real-life gangwaar waar je zelf in mee doet.

Zelf vind ik dat van die Driveby's met vrienden doen ook leuk. Jij zit bijvoorbeeld te schieten en de andere raced. Dit kun je bijvoorbeeld toevoegen aan de grote gang-battle. Ik rijd in een auto en BaasB schiet, als BaasB heel gewond is druk hij op een knop dat hij wil wisselen. Als ik daar mee ook accoord ga wissleen we. Verder moeten de gewone races wel blijven bestaan.

Die gangwars zitten in SA: MP(als die uit is) dat heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen :bonk:

Die gangwars zitten in SA: MP(als die uit is) dat heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen :bonk:
er zit idd een gangwarmode in SA:MP... (klik) Bewerkt: door Azer
Geplaatst:

er zit idd een gangwarmode in SA:MP... (klik)

Dat is nou het leuke van GTA Online :puh:

Geplaatst:

ok respawn mode is mischien wel handig

drive by gang wars alles wat jullie op hebben genoemd.

nog iets :

- wat bug fixes ik heb mapje gemaakt en in een zon weg zit een ongelofelijke grote bug. (datweggetje zit in mormaal sa in san fierro en dan dat kronkel weggetje met gras ertussen. ik neem wel s een screen) (gras zak je doorheen)

-pay n spray. en car mod

-toevoeging aan die accounts : je begint met een zwakke cj die niks kan en door middel van skills opvoeren word je beter (net zoals in de normale sa) als je dus een echte motorstunter bent ben je heel goed in motorraces maar niet in auto races

-een 2e (en grotere) Smugglers Run :) (L)

-mogelijkheid dingen uit normale sa te verwijderen en te verplaatsen in map editor. (bijvoorbeeld als je over een gebouw moet stunten maar dat gebouw is net wat te hoog, kun je hem naar onderen moven)

-meer racen :)

-je kunt huizen kopen in free roams en als je dan die free roam doet dan spawn je daar in plaats van een normale spawnpoint.

-missies. bijvoorbeeld de missie yay ka boom boom doet de een knalt die dingen kapot en de ander houd de ventjes op afstand ofzo. dus team work ofzo. of een missie waar je iemand moet vermoorden. de een is cj en de ander is de gast die cj moet vermoorden (weet zo niet een voorbeeld van sa maar wel van vc (diaz killen)) en dan heb je juist geen tteam work.

vooral die laatste lijkt me cool.

dat waren ze :)

oeneboy

Geplaatst:

Mijn Wishlist:

1. Gang Wars
  2. Drive-By
  3. Poppetje kiezen
  4. Wapens kopen
  5. Multiplayer Missions
  6. Last Man Standing
  7. Team Deathmatch
  8. Capture The Flag
  9. Chaos (Wie de meeste Chaos veroorzaakt)
  10. Team Chaos (Hetzelfde maar dan met teams)
    Enzovoort

Geplaatst:
Mijn Wishlist:
  1. Gang Wars
  2. Drive-By
  3. Poppetje kiezen
  4. Wapens kopen
  5. Multiplayer Missions
  6. Last Man Standing
  7. Team Deathmatch
  8. Capture The Flag
  9. Chaos (Wie de meeste Chaos veroorzaakt)
  10. Team Chaos (Hetzelfde maar dan met teams)
    Enzovoort

grappig dat die gehele lijst al mogelijk is met SA:MP :sst:
Geplaatst:

Ik daarom dat we op moeten houden met praten over MTA.

SA: MP is gewoon da BOMB.

Ik ben alleen wel bang dat het een beetje onbetrouwbaar is, datie gaat crashen enzo.

Maar dat zal de toekomst uitwijzen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...