Jump to content

SA: MP

Recommended Posts

Geplaatst:
Als SA: MP uitkomt, komt er dan ook een gtagames.nl server daarvan?

Nop

Joriz is MTA fan

Er komen WEL NL servers

Geplaatst:

Waarschijnlijk niet.

Op dit moment is er ruimte voor 1,5 gameserver en die worden op dit moment al volledig gebruikt.

Maar dat kan ik pas beoordelen als ik SA:MP zelf even heb gespeeld. Je moet namelijk niet voortijdig conclusies trekken en appels met peren vergelijken als je er niets van afweet.

Geplaatst:

Als SA: MP uitkomt, komt er dan ook een gtagames.nl server daarvan?

Heeft dit forum een apart SA:MP gedeelte? ;)

Op dit moment in ieder geval nog niet, en gezien de hoeveelheid leden die er iets over te vertellen hebben is daar op dit moment ook nog helemaal geen aanleiding voor.

Geplaatst: (bewerkt)
Op dit moment in ieder geval nog niet, en gezien de hoeveelheid leden die er iets over te vertellen hebben is daar op dit moment ook nog helemaal geen aanleiding voor.
yeah maar misschien zou het een verbetering zijn om het forumgedeelte "Multi Theft Auto" om te dopen in "gta multiplayer" oid ;) Bewerkt: door Azer
  • 4 weken later...
Geplaatst:

SA-MP is nog niet eens uit dus wat heb je er aan om er een forum over te maken je weet nog niet eens of het een succes word bij de spelers als er maar een paar zijn die het leuk vinden kan je beter geen topic maken om gaos te vooromen :Y

T@rget :cya:

SA-MP is nog niet eens uit dus wat heb je er aan om er een forum over te maken je weet nog niet eens of het een succes word bij de spelers als er maar een paar zijn die het leuk vinden kan je beter geen topic maken om gaos te vooromen :Y

T@rget :cya:

Daar kom je wel 22dagen te laat mee :puh:

Maar goed het komt altijd dichterbij he.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
Waarschijnlijk niet.

Op dit moment is er ruimte voor 1,5 gameserver en die worden op dit moment al volledig gebruikt.

Maar dat kan ik pas beoordelen als ik SA:MP zelf even heb gespeeld. Je moet namelijk niet voortijdig conclusies trekken en appels met peren vergelijken als je er niets van afweet.

Ik weet het, dit is een uberbump, maar wel 1 met een goede reden.

Aangezien de MTA server toch offline is, kan er toch juist wel een SA:MP server komen, iig totdat MTA Deathmatch uitkomt :)

Geplaatst:
Ik weet het, dit is een uberbump, maar wel 1 met een goede reden.

Aangezien de MTA server toch offline is, kan er toch juist wel een SA:MP server komen, iig totdat MTA Deathmatch uitkomt :)

Vrees voor je dat dit niet gaat gebeuren ;)

Wel jammer want het is altijd wel gezellig op een GTAGames server (Omdat er meestal alleen GTAGames.nl/GTAForum.nl luitjes zijn :puh:) Ik denk dat player cap ook wel op 100 zou kunnen dan :puh:

Network Stats op een server van GTA-Host (player cap: 100)

networkstats9vi.jpg

Bewerkt: door T@rget

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...