cjcarter Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Kan iemand deze race voor mij doen ? vind het nog al moelijk. Met voorbaat dank. Geen cheats of mods gebruiken . savegame: http://rapidshare.de/files/12414580/GTASAsf1.b.html
Barcelona Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Ik hebt de missie voltooid! Ik hebt niet gecheat en ik hebt geen mods gebruikt. Wat alleen raar is dat je de missie Wu Zi Mu Farewell My Love al klaar hebt, dus als je het niet erg vindt hebt ik de missie Farewell My Love gedaan. Hier is de savegame. Veel succes! GTASAsf1.b Bewerkt: 3 februari 2006 door Barcelona
cjcarter Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Inderdaad die had ik dus al gespeeld :$ . Nu zit ik weer vast bij de volgende 2 tijd missies :s -555 WE TIP -Deconstruction Kan iemand deze nog doen voor mij ? ik zou het erg op prijs stellen. savegame: http://rapidshare.de/files/12456733/GTASAsf2.b.html geen cheats of mods gebruiken aub.
Ruurd31 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel!! Zie 3 berichten verder. Bewerkt: 3 februari 2006 door Ruurd31
Mr. Vriecetti Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 1 misietje oke.. maare nu al weer de 3de?? als ik jouw was zou ik ff een 100 procent savegame gaan downlaoden..(hoewel ik zelf misies wel leuk vind om te doen ,, maar als je ze tog door iemand andersl aat spelen..)
Dago58x Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik leg het wel uit als toch voor de zekerheid uit 555 WE TIP: Ga naar De Vank Hoff Hotel en dan zal de ene man naar de autopark gaan dan moet je met hem mee. niet in de auto stappen en hem dood maken voor hem vrienden ,t want anders is het MISSION FAILED.ALs die MAn bij de Auto park is Dan gaat hij uitstappen. Maak hem Dood dan zal het van automatisch cj de costum aan trekken En dan nu ga naar Die andere 2.Eerst moet die eerste en dan die mannetje daar voor maar als de auto bovenop rode pijltje staat pak de auto snel, Want het is een D.A Auto Rij nu Rustig maar ook Heel rustig en voorzichtig naar de garage MISSION PASED. Die andere zeg ik wel msichien later
Dizzee Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Beste, Mag ik jullie erop wijzen dat dit forum alleen maar gebruikt mag worden om savegames voor andere mensen te halen. Het is niet de bedoeling dat je hier tips gaat geven, meeste mensen hebben deze missies al een paar keer geprobeerd en komen er niet uit. Daarvoor is dit forum hier. @ Mr. Vriecetti en Dago58x, gelieve niet meer offtopic te posten hier, dit wordt gerekend als spam. Lees ook eerst eens de regels door in dit subforum... MVG Dizzee.
Ruurd31 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik heb de missie voor je gehaald . Je kunt nu weer verder, ik heb geen cheats of iets dergelijks geprobeert. Veel succes verder
Recommended Posts