Jump to content

Freeroam | ideetjes

Recommended Posts

Geplaatst:

ben bezig met een freeroam mapske voor als respawn uit is, iemand nog goeie plekken waar ik ramps en al die crap kan neerzetten ?? elk idee is welkom.. makkelijkste mss met een screen :klap:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Een Ramp Plaatsen voor de Airport Hek dat je er aleen zo in kan..

Of een Ramp dat je over een gebouw gaat

Veel Suc6 met Maps ;)

Room

• 2 weken later...
Geplaatst:

Maak het zó, dat ze van gebouw naar gebouw kunnen springen, met ramps, weggetjes ect. Ik zweer het je, das lachen. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

waarschijnlijk word bedoelt dat als respawn uit is je map opnieuw gemaakt moet worden omdat er een nieuwe engine ofzo komt.

ik denk dat je gewoon verder kunt met je map zoals ie nu is maar als hij nou wel s gelijk had dan heb je wel mooi al het werk voor niks gedaan.

verder moet je schansen op ghet water bouwen, dat je met je motor heel gevaarlijk over schansen heen stunt midden in de zee zonder wegen die je op vangen. dus als je een schans in de zee gebruikt hebt dat je op een andere schans terecht komt en dat je dan nog een keer moet stunten enzo.

ook leuk : een 4e eiland erbij maken mischien? had ook wel geinig geweest

Geplaatst:

Mischien een Grotere ramp op Mt. Chilliad.?

En mischien ook een Jump op de stranden en dan met changes naar vliegtuigen , dat je niet altijd naar boven op chilliad moet :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...