byze Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 ben bezig met een freeroam mapske voor als respawn uit is, iemand nog goeie plekken waar ik ramps en al die crap kan neerzetten ?? elk idee is welkom.. makkelijkste mss met een screen Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Er bestaan toch al freeroam ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ja, maar er kan nog wel 1 gemaakt worden toch? Als hij maar leuk is. Reageren
T@rget Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 hahaha als respawn uit is moet je waarschijnlijk opnieuw met je map beginnen Reageren
King Room Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Een Ramp Plaatsen voor de Airport Hek dat je er aleen zo in kan.. Of een Ramp dat je over een gebouw gaat Veel Suc6 met Maps Room Reageren
ShortY- Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Maak het zó, dat ze van gebouw naar gebouw kunnen springen, met ramps, weggetjes ect. Ik zweer het je, das lachen. Reageren
Crifox Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 hahaha als respawn uit is moet je waarschijnlijk opnieuw met je map beginnen Hoezo dan ? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 waarschijnlijk word bedoelt dat als respawn uit is je map opnieuw gemaakt moet worden omdat er een nieuwe engine ofzo komt. ik denk dat je gewoon verder kunt met je map zoals ie nu is maar als hij nou wel s gelijk had dan heb je wel mooi al het werk voor niks gedaan. verder moet je schansen op ghet water bouwen, dat je met je motor heel gevaarlijk over schansen heen stunt midden in de zee zonder wegen die je op vangen. dus als je een schans in de zee gebruikt hebt dat je op een andere schans terecht komt en dat je dan nog een keer moet stunten enzo. ook leuk : een 4e eiland erbij maken mischien? had ook wel geinig geweest Reageren
WoOki Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Mischien een Grotere ramp op Mt. Chilliad.? En mischien ook een Jump op de stranden en dan met changes naar vliegtuigen , dat je niet altijd naar boven op chilliad moet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.