Hutenmah414 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Ik heb 3 weken geleden een Ipod Video gekocht van 30 Gig in het wit ! Het toestel heeft vele voordelen maar helaas ook nadeelen ! + 30 Gig + Video's, Foto's, 7500 Liedjes + Handis Clickweel + Spelletjes die er op staan - Baterij gaat iets rapper op dan andre Mp3's (als je gewoon muziek luistert niet maar als in je fotobibliotheek kijkt gaat het echt rap op ) - 1 jaar garantie, als je Ipod kapot gaat na een jaar garantie dan moet ie terug naar de fabriek en dat kost bijna zoveel als een nieuwe Ipod - De prijs is echt wel veel en Je moet er nog vele accersoires bij kopen, en die kosten ook nog veel 330 Euro's Maar alles in zijn geheel vind ik het een bangelijk toetsel, een echte aanrader voor wie veel muziek luisert, je kan het ook gebruiken als een soort externe harde schijf van 30 Gig Ik geef de Ipod Video zeker een 9/10 Hier een foto van de Ipod die ik heb + Dockstation (dient om hem gewoon op je bureau op te zetten ) Bewerkt: 3 februari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Er is ook een iPod Video voor rond de €400,- omdat die meer ruimte heeft.. Reageren
RTS Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Er is ook een iPod Video voor rond de €400,- omdat die meer ruimte heeft.. Ja veels teveel voor wat je ervoor krijgt. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ja, idd dat is die van 60 Gig maar die vond ik overdreven dus heb ik de 30 Gig gekocht Reageren
X-TX Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik vind die Ipod ding maar groot rommel... niet omdat ik het zelf niet heb, dan nog zou ik dan voor Creative kiezen, maar het heeft bij mij alleen maar negative kanten. Reageren
RTS Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik vind die Ipod ding maar groot rommel... niet omdat ik het zelf niet heb, dan nog zou ik dan voor Creative kiezen, maar het heeft bij mij alleen maar negative kanten. Ja het is ondertussen een status symbool geworden. Daarom heb ik ook voor de Samsung YH-J70 gekozen. Niet bekend, wel goedkoper met meer functies (Radio, Recorder) en betere geluidskwaliteit, maar 10 GB minder. Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik vind die Ipod ding maar groot rommel... niet omdat ik het zelf niet heb, dan nog zou ik dan voor Creative kiezen, maar het heeft bij mij alleen maar negative kanten. Ja het is ondertussen een status symbool geworden. Daarom heb ik ook voor de Samsung YH-J70 gekozen. Niet bekend, wel goedkoper met meer functies (Radio, Recorder) en betere geluidskwaliteit, maar 10 GB minder. 20 GB is ook zat.... Reageren
Eli R Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Hij heet niet iPod video, het is een gewone iPod, die toevallig video's af kan spelen. Ik heb de zwarte variant, ik hou er echt van, ik luister elke dag de hele tijd op school(simpelweg omdat ik gek word zonder muziek of geluid.) En ik heb geen minpuntjes gevonden. De batterij gaat 15 uur mee, x 1000 ofzo. En een prijs vind ik geen minpunt bij iets dat zo goed is (bij een Xbox 360 bijvoorbeeld wel:p) Er komen alleen snel krasjes op. Maar met het gratis(!) bijgeleverde hoesje, word dat al veel minder. 9.8/10 voor mij. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Op wat slaagt dat nu weer, Ik mag toch Ipod Video zeggen Dat is toch duidelijker, Er betsaan nu al meer als 10 verschillende Ipod modellen Reageren
Eli R Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Alle andere 'normale' iPods zijn uit de handel gemaakt, of worden niet meer geproduceerd. Op de officieële apple site staat ook niks over 'iPod Video', Daar staat alleen maar iPod, dus eigenlijk basseer je die naam op niks. Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 + Spelletjes die er op staan Wat voor spellen staan erop? En kun je die er ook zelf opzetten? Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Volgens mij gewoon lollige spelletje... met een kannonetjes schieten ofzo... je moet geen "game"zoals slintercell of wat dan ook verwachten... Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Alle andere 'normale' iPods zijn uit de handel gemaakt, of worden niet meer geproduceerd. Op de officieële apple site staat ook niks over 'iPod Video', Daar staat alleen maar iPod, dus eigenlijk basseer je die naam op niks. Ik baseer die naam op niets ? Kun jij mij dan uitleggen waarom de vorige Ipod dan Ipod Photo noemt, terwijl dat ook maar een ''gewone'' Ipod is, Ik zeg dit gewoon om het duidelijker te maken dat hij Video's kan afspelen, dan is deze naam toch niet verkeerd en btw waarom begin je niet mazelt af te zijken dat het niet Ipod Photo is Chek het alereerste Topic maar eens voor dat je begint te klagen op iemand anders @ Ferre: Simpele spelletjes, een muziek Quiz, de mp3 speler sppelt jouw muziek af en je moet kiezen uit 4 muziektitels, hoe rapper je de juiste titel aanklik hoe meer punten Een kaart spel, Inderdaad een spel met een kanontje, dan moet je parachutisten neerschieten, een brik Niet zo speciaal maar leuk voor op vakantie in de auto ofzo Tim Bewerkt: 12 februari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Eli R Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Alle andere 'normale' iPods zijn uit de handel gemaakt, of worden niet meer geproduceerd. Op de officieële apple site staat ook niks over 'iPod Video', Daar staat alleen maar iPod, dus eigenlijk basseer je die naam op niks. Ik baseer die naam op niets ? Kun jij mij dan uitleggen waarom de vorige Ipod dan Ipod Photo noemt, terwijl dat ook maar een ''gewone'' Ipod is, Ik zeg dit gewoon om het duidelijker te maken dat hij Video's kan afspelen, dan is deze naam toch niet verkeerd en btw waarom begin je niet mazelt af te zijken dat het niet Ipod Photo is Chek het alereerste Topic maar eens voor dat je begint te klagen op iemand anders Omdat die wél officieel iPod Photo is genoemt. Reageren
Johan O. Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Alle andere 'normale' iPods zijn uit de handel gemaakt, of worden niet meer geproduceerd. Op de officieële apple site staat ook niks over 'iPod Video', Daar staat alleen maar iPod, dus eigenlijk basseer je die naam op niks. Ik baseer die naam op niets ? Kun jij mij dan uitleggen waarom de vorige Ipod dan Ipod Photo noemt, terwijl dat ook maar een ''gewone'' Ipod is, Ik zeg dit gewoon om het duidelijker te maken dat hij Video's kan afspelen, dan is deze naam toch niet verkeerd en btw waarom begin je niet mazelt af te zijken dat het niet Ipod Photo is Chek het alereerste Topic maar eens voor dat je begint te klagen op iemand anders Omdat die wél officieel iPod Photo is genoemt. hey Eli R, moet je nou van elk klein foutje van iedereen zo'n groot probleem maken? hij noemt het de Ipod Video, laat hem dan noem jij het tog lkkr de "normale" Ipod? simpel tog? het lijkt me een vet ding, alleen een beetje duur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.