Jump to content

Ipod Video

Recommended Posts

Geplaatst:
+ Spelletjes die er op staan

Wat voor spellen staan erop? En kun je die er ook zelf opzetten?

Ik heb zelf de Ipod Photo 30 GB.

En volgens mij zijn dat de zelfde spelletjes als de Ipod Video.

Ik heb er 4 op.

- Brick (Met een balletje alle stenen weg kaatsen.)

- Muziek-Quiz

- Parachute (Met een kanon poppetjes en helicopters kapot schieten.)

- Solitair (Kaarten.)

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt gelijk, Tim van Vynckt, dat je voor een ipod gekozen hebt. Ikzelf heb dezelfde en het is fantastisch :tu:

Bewerkt: door Blu3ice
Geplaatst:

Perfect,10/10

maar?

- De prijs is echt wel veel en Je moet er nog vele accersoires bij kopen, en die kosten ook nog veel

330 Euro's

Is dat met accersoires of zonder?

Geplaatst:

Ik weet niet of het gepast is hier; maar ik kwam laatst een site tegen waar ze iPod's weggaven: het blijk legaal te wezen, je moet er namelijk wat voor doen. Je moet je vrienden die site laten zien en je moet iets van een advertentie kopen (maixmaal 15euro). Site: www.doemaardiemp3speler.nl.

Verder is de ipod een mooi toestel ik zit er ook over te denken om hem te kopen. :D

Geplaatst: (bewerkt)
Perfect,10/10

maar?

- De prijs is echt wel veel en Je moet er nog vele accersoires bij kopen, en die kosten ook nog veel

330 Euro's

Is dat met accersoires of zonder?

De iPod zelf kost al €330. En de accoaires is ook best prijzig. Kijk hier maar, die hoesjes zijn al rond de €30. Ik heb een iPod shuffle en daar zit al een sleutelkoord bij, en deze beschadigd minder. Dus reken maar dat je wel wat extra geld kwijt ben, om hem mooi te houden.

Ik weet niet of het gepast is hier; maar ik kwam laatst een site tegen waar ze iPod's weggaven: het blijk legaal te wezen, je moet er namelijk wat voor doen. Je moet je vrienden die site laten zien en je moet iets van een advertentie kopen (maixmaal 15euro). Site: www.doemaardiemp3speler.nl.

Verder is de ipod een mooi toestel ik zit er ook over te denken om hem te kopen. :D

Zie deze Post van RonaldVC. Ik geloof het niet.

Bewerkt: door Ferre
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Een mooi ding, heeft een vriend van mij ook, maar ik vind het overbodig om video's op te kunne kijken, het is zonde om voor zoiets een MP3 speler te kunne kopen, eigenlijk is het dan geen MP3-speler meer, maar een MP3/Video/Photo-speler, fieuwww lang woord.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...