San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Beste, Ik ben van plan om een goede game te kopen, maar ik mag niet meer dan 80 Euro uitgeven. Weet iemand een leuk spel? Mijn voorkeur gaat naar Racen en Fighting en Role Playing Games. Alvast bedankt. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Volgens mij zijn er geen eens spellen van €80,-. Voor de playstation 2 kan ik je Gran turismo 4 aanraden. Het spel is al wat oud, maar ik vind het een van de mooiste racespellen ooit gemaakt voor de ps2 dan he. Fighting games iets van Soul CAlibur ofzo, ziet er prachtig uit of Dead or alive. Ik heb geen interresse in Role playing games dus daarvoor moet je maar bij iemand anders zijn. Reageren
LucasV Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Voor de PC, PS2, NGC, Xbox (360)? Reageren
Goliat Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Call of duty 2, Age of Empires 3, Pro Evolutionsoccer 5 & Need for Speed Most Wanted Eentje van bovenstaande zou ik zeker kiezen. Reageren
Noa Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ikzelf vind Driver 3 leuk en Battlefield 2 (En Timesplitters Future Perfect als je een Xbox spel wilt kopen) Reageren
ikt Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Role Playing Games. Ik zit bij iemand die de hele tijd Dark Age Of Camalot aan het doen is.... (DAoC) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 World of Warcraft. Reageren
Yohan Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Ok om te beginnen vraagt hij specifiek om Race, Fight of RPG... Age of Empires is geen RPG maar een RTS... Ook heeft ie dan niet veel aan dingen als Battlefield 3, en smeer hem al helemaal geen Driv3r aan stel je voor dat hij denkt dat een echte Driver game is, en wanneer die hem speelt blijkt het een verkeerde GTA te zijn erg lullig... Pro Evo 5 top spel alleen niet jou genre zo te zien GL.. Verder is Timesplitters ook gewoon beschikbaar voor de Gamecube ook hoor... RPG: World Of Warcraft (wel tegen betaling) Guild Wars Race: Fordza Motorsport NFS:MW Project Gotham Racing Fight: Soul Calibur 2,3 Def Jam Dit zijn mijn tips... Bewerkt: 11 februari 2006 door Yohan Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik weet wel een leuk RPG game ik heb het zelf ook en het is wel gaaf. Neverwinter Nights. Reageren
Blastov Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 World of Warcraft, alleen dat gaat wel meer kosten dan 80 euro Reageren
RobbertR Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Call of duty 2, age of empires 3. Maar je kan natuurlijk ook wachten op de nieuwe gta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.