Jump to content

Mountain Bike

Recommended Posts

Geplaatst:
:) heey ik heb een vraag ik heb geen kaart meer van van waar de Mountain Bike staat heeft iemand een webstie van waar die staat of een afbeeldingtje van waar die staat
Geplaatst:

Tegenwoordig heeft GTAforum ook een mooie site waar je allemaal informatie kan halen van GTA.

Maar er wordt nog aangewerkt.

Hier kan je naartoe gaan voor meer informatie.

Veel succes.

Geplaatst:

Er staat een bovenop Mount Chiliad en bij de tweede missie van Og Loc kan je een pakken maar ik heb er een zien rondrijden bij Santa marina beach dus het strand van Los Santos.

Geplaatst:

Dit is de dus de Mountain Bike.

Hij staat onderaan de Mt Chiliad naast de Dirtbike.

Ook staat hij bovenaan de Mt. Chiliad voor de Races te doen.

Hij staat ook in een savehouse ergens in Red Country.

Geplaatst:

Ja, bovenop de Mount Chilliad. Als je er op gaat, start automatisch de Chilliad Challenge. Verder fietsen er vooral veel mensen in de Badlands en Red County.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ook nog een kaartje voor je gemaakt. Onderaan de Mt Chilliad staat namelijk ook een mountainbike. Deze is wat handiger anders moet je helemaal naar boven rijden en een missie doen.

Bij de rode stippen, staan de Moutain bikes. Op de berg is de fietsmissie onder aan de berg staat 1 bij het huisje.

motain7ai.jpg

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Pointer2chilliad.gif

Hier ergens (kon geen map van de badlands vinden). Je bent toch wel al in de Badlands?

ja :) ik heb alle gewoone missie gehaalt 8)

Geplaatst: (bewerkt)
Er staat toch ook een op de pier die je gebruiktin de missie Management Issues ?

dat is een bmx :duh:

ik weet dat die daar staat maar ik wil een hele kaart er van :) ik bedoel van alle steden zo als Los Santos & San Fierro &Las Venturra

Bewerkt: door tomiboy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...