mrtuning Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 heey ik heb een vraag ik heb geen kaart meer van van waar de Mountain Bike staat heeft iemand een webstie van waar die staat of een afbeeldingtje van waar die staat Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Tegenwoordig heeft GTAforum ook een mooie site waar je allemaal informatie kan halen van GTA. Maar er wordt nog aangewerkt. Hier kan je naartoe gaan voor meer informatie. Veel succes. Reageren
byze Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 toch boven op mount chilliad staat er als t goed is 1 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Er staat een bovenop Mount Chiliad en bij de tweede missie van Og Loc kan je een pakken maar ik heb er een zien rondrijden bij Santa marina beach dus het strand van Los Santos. Reageren
Giorgo Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Dit is de dus de Mountain Bike. Hij staat onderaan de Mt Chiliad naast de Dirtbike. Ook staat hij bovenaan de Mt. Chiliad voor de Races te doen. Hij staat ook in een savehouse ergens in Red Country. Reageren
Dago58x Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Hij staat onder en boven aan De MT.CHILIAD Dago58x Bewerkt: 3 februari 2006 door Dago58x Reageren
LucasV Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ja, bovenop de Mount Chilliad. Als je er op gaat, start automatisch de Chilliad Challenge. Verder fietsen er vooral veel mensen in de Badlands en Red County. Reageren
mrtuning Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 bedankt allemaal maar ik liever een map met puntje waar die staat Reageren
LucasV Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Hier ergens (kon geen map van de badlands vinden). Je bent toch wel al in de Badlands? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Ik heb ook nog een kaartje voor je gemaakt. Onderaan de Mt Chilliad staat namelijk ook een mountainbike. Deze is wat handiger anders moet je helemaal naar boven rijden en een missie doen. Bij de rode stippen, staan de Moutain bikes. Op de berg is de fietsmissie onder aan de berg staat 1 bij het huisje. Bewerkt: 3 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
mrtuning Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Hier ergens (kon geen map van de badlands vinden). Je bent toch wel al in de Badlands? ja ik heb alle gewoone missie gehaalt Reageren
Scherpschutter Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Er staat toch ook een op de pier die je gebruiktin de missie Management Issues ? Reageren
mrtuning Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Er staat toch ook een op de pier die je gebruiktin de missie Management Issues ? dat is een bmx ik weet dat die daar staat maar ik wil een hele kaart er van ik bedoel van alle steden zo als Los Santos & San Fierro &Las Venturra Bewerkt: 3 februari 2006 door tomiboy Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Oh, nee hoor. Op de einde van de Pier in Los Santos staat een BMX. Dat is meer een stuntfiets. Klik hier om naar de BMX toe te gaan.. Reageren
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Kun je iets speciaals met die bike? Markolie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.