Jump to content

Mountain Bike

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij staat toch ook bij dat huis, waar je die ene missie moet doen dat je die bewakers van achteren met een mes moet aanvallen.

Geplaatst:
Hij staat toch ook bij dat huis, waar je die ene missie moet doen dat je die bewakers van achteren met een mes moet aanvallen.

Je bedoelt Madd Dogg's crib daar staat hij met die missie

Geplaatst:

ja dan moet je daar ontsnappen met die fiets. zo'n mountenbike vind je ook in de country side aan zo'n top van een berg daar. :Y

Geplaatst:

Je bedoelt Madd Dogg's crib daar staat hij met die missie

Alleen met die missie?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja Goliat, alleen tijdens die missie. Ik heb het dan over Madd Dogg's Rhymes . Als je het boek van Madd Dogg hebt gestolen moet je het gebouw ook weer verlaten. Er zal dan een Motainbike geparkeert staan aan de achter ingang (achterkant) van Madd Dogg Mansion. Na deze missie kun je hem het beste meteen in je garage zetten, als je toch de missie gaat voltooien bij het de Burgershot van OG Loc verdwijnd de motain bike.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

vandaag nog :( anders komt er een :slotje: op :duh:

>>> Door BS: Erm, dat bepaal jij niet. Mensen zijn niet verplicht gelijk te posten (ookal zit hier al een tijdsverschil van 4 dagen in). Wacht af en anders pech, maar je beslist niet zomaar dat er een slot op komt..<<<

Geplaatst:
:? hallo ff terug op die fiets heeft iemand al een map :cya:
vandaag nog :( anders komt er een :slotje: op :duh:

Haha, TomiBoy, er komt heus geen slot op hoor. Er komt pas een slot op een topic als de regels heel erg overtreden wordne. Bijvoorbeeld spammen, heel veel offtopic. Verboden dingen zoals Prono.

Kijk, maar nu ga ik even ontopic. Want anders kan het topic gesloten worden. Je vind de motainbike op de topic van de berg van de Chilliad Berg. Ook bij het huisje, waar de Chilliad Challenge eindigd staat ook een fiets.

Bij de rode stippen vind je een fiets:

motain7ai.jpg

Als je even terug had gekeken, vond je dit plaatje ook op de vorige pagina.

Geplaatst: (bewerkt)

nou... die mountainbike kan je vinden in een garage bij een dorpje in het eerste level... ik weet niet precies waar je hem kan vinden maar bij die garage is een huis met 2 amerikaanse vlaggen, en ook nog in een gebied die op de kaart lijkt op een voet p.s. dat bedoellen ze met big-foot geloof ik:P

Bewerkt: door plippop

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...