Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de PC versie van SA en ik vraag me af met welke toets(combinatie?) ik de parachute moet openen? Ik val steeds tepletter omdat ik geen idee heb hoe ik m moet openen (heb m wel 1x per ongeluk geopend maar heb geen idee hoe ik dat heb gedaan, lol). Alvast bedankt!

Geplaatst:

Heb je al de vliegschool gehaald daar leer je hoe je een parachute kan openen en als je de vliegschool hebt gehaald ga dan terug naar de vliegschool en doe de oefening parachute springen.Ik kan je helaas niet zeggen hoe je een parachute moet opendoen want ik heb hem op de ps2.

Geplaatst: (bewerkt)

als het goed is dan moet het met hetzelfde knopje wat ook schieten is, dus waarschijnlijk control of linker muisknop ofzo.

Edit: o, ik zie dat Dizzee me net voor was.

Bewerkt: door julio
Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt.. ik probeerde idd de linkermuisknop maar dat werkte niet? :?

Nee heb niet de vliegschool gehaald weet ook niet waar die is :bonk:

Bewerkt: door Naz
Geplaatst:

maar als je springt en er staat iets van open de parachute dan gelijk eff 1 of 2 sec wachten

en dan gelijk de linker muisknop drukken

Veel succes...

Dago58x

Geplaatst:
Nee heb niet de vliegschool gehaald weet ook niet waar die is :bonk:

Het vliegveld is in de Verwant Meadows. De Verwant Meadows kun je ten noorden in de woestijn vinden. Als je naar deze (klik) website gaat, vind je veel informatie over het vliegeveld in het algemeen.

Over die parachute's gesproken. Je kunt ook parachutes vinden, deze kun je dan maar 1 keer gebruiken. Als je dan van een hoog ding afspringt zal je hem uit kunnen doen. Als je de vliegschool wel gehaald hebt, heb je altijd een parachute bij je. Dus spring jedan komt de parachute in beeld. Hier (klik) zijn de vindplaatsen van een parachute. Je kunt de parachute ook met CTRL uitdoen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...