ViceSunshine Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik heb een tijdje geleden een snelweg gedownload die alle delen van liberty city verbind. Het heeft een automatisch install programma,maar ik kan het nog altijd niet vinden. M'n nicht had juist hetzelfde probleem,ligt het aan het programma of aan men computer? thnx! Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Voor gta 3 dus he? Geef de link van die mod eens? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Voor gta 3 dus he?Geef de link van die mod eens? Als het goed is staat hij in de download database van gtagames.nl. Kijk daar maar eens . Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 ?????????????????????????????????????????????????/ Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 jup,dat is hem Reageren
Le MrG Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik had deze mod ook Maar bij mij lukte die installer niet dus heb ik de Handmatige gedownload Of misschien ga je te snel zodat je PC het nog niet heeft geladen Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Ik weet het probleem! je moet niet de INSTALLER downloaden maar opDEZE link klikken. Je moet klikken op Manual version, zodat je het met de hand moet doen. Kost wel wat meer werk, maar je hebt een bugloze snelweg die het doet in GTA3! In de installer (die ook op gtagames.nl was) zit een BUG in. Dit had ik eerst ook. Dus...... Je moet op de link klikken En dan op Download Manual version! Veel succes! SSX-Breaker............. Bewerkt: 4 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.