RobertSA Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Hallo Gta fans, Ik ben van plan om over een paar weken LCS te gaan halen. Ik heb SA op de ps2( ),daar cheat ik wel is op. nou is mijn vraag;; Als ik in LCS wil cheaten gaat mijn PSP dan naar de klote? Houdoe en Bedankt!! Reageren
LucasV Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Bij LibertyCityStories zijn er een aantal cheats die je niet uit kun zetten. Hier moet je dan ook NIET mee SAVEN. Maar gelukkig zijn de cheats om een tank te spawnen of full armor bijvoorbeeld ongevaarlijk. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Je psp kan niet echt snel kapot gaan van cheats maar als je de erge cheats zoals riot te vaak gebruikt kan hij wel kapot gaan. Reageren
LucasV Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Je psp kan niet echt snel kapot gaan van cheats maar als je de erge cheats zoals riot te vaak gebruikt kan hij wel kapot gaan. Nee, je PSP kan iig nooit kapot gaan van cheat, alleen bij sommige kunnen je savegames worden ver***** Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 O oke thanks!! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Maar er is toch hellemaal geen riot cheat voor LCS ? Kijk hier maar. Zien jullie een riot cheat staan dan ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Die is er inderdaad niet. Maar ik denk dat gta-liefhebber dat eerder als een voorbeeld bedoelde voor dergelijke cheats die je savegame kunnen beïnvloeden. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Die is er inderdaad niet. Maar ik denk dat gta-liefhebber dat eerder als een voorbeeld bedoelde voor dergelijke cheats die je savegame kunnen beïnvloeden. Ja dat bedoelde ik bedankt Dizzee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.