Jump to content

Pictuning + splintercell

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen die dit topic bekijkt.

Dit is mijn eerste pictuning en ik vind het best cool om te doen. Ik heb het niet te overdreven gemaakt, het moet gewoon lijken alsof je hem zo kan kopen.

Orgineel:

wallpaper113xl.th.jpg

Pictuned:

pictuning1kc.th.png

Geplaatst:

Bedankt voor jullie leuke reacties. Omdat mijn topic toch niet zo heel erg naar beneden is gezakt. Laat ik mijn signature ook even showen.

Dus als je van plan bent om te raten rate de pictuning en mijn signature please.

splintercellgreatsig2ix.jpg

Ik sta altijd klaar voor commentaar! Hey dat rijmt. Negatief commentaar het liefst met tips..

Geplaatst: (bewerkt)

Levi, nice man.

Alleen vind ik de kleur niet echt super van de auto ?

Ik begrijp niet waarom je dat zo grijs maakt, beetje te donker gedaan.

Voor de rest ik vidn de Pictuning erg goed geslaagd en de velgen vind ik ook wel goed hoor.

Voor de Pictuning geef ik een 8.5

Over die Sig nu, ik denk dat het mijn stijl niet is want het lijkt alsof je er niets voor gedaan hebt :puh:.

Echt niet slecht bedoeld maar ik denk dat het is omdat ik geen grote kennis van PS heb.

Maar ik vind de lichtinval wel erg mooi. Maar de render ik denk dat je een Ripple over de layer hebt gegooid maar dan niet verschoven want zijn hoofd lijkt zo Blurry ?

Ik geef er een 7

Keep It Up.

Giorgo

Bewerkt: door Giorgo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...