Backsmash Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 wat vind je er van. 2e tune de eerste die ik gemaakt heb was crap Reageren
Ferre Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Leuk! Ik vind het zelf wel een beetje GTA 2 stijl Veel kan ik er niet over zeggen, ik vind het gewoon heel mooi gemaakt! KUTGW 9/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Wauw! Hij is ongelooflijk mooi! Voor deze vette car krijg je van mij een 10 Reageren
Achille Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Heb je die wel zelf gemaakt? Al die tut's op je forum zijn geript.. Dus ik geloof het niet.. en tis ook niet echt spectaculir.. 5 voor de moeite Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) de base niet. de rest wel. en er staan credits in het plaatje. die tutorials op mijn forum zijn niet geript. die van arjen enz. hebben wij toestemming voor gevraagd. als wij die tuts geript zouden hebben zouden we de namen enz. weggehaald hebben. en hoe zou ik nouw mijn eigen tuts moeten rippen? want die van mij zijn toch het meeste. je zal deze pixeltune maar op 4 plaatsen vinden. gta forum, pixeltrix forum, mijn ftp en op mn pc. en hier het ori. Bewerkt: 4 februari 2006 door Backsmash Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.