Flying Dutchman Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik heb echt iets vets ontdekt: De Vortex (hoovercraft) kan vliegen! Ga naar een hoge locatie, (ik heb Mt. Chilliad gekozen) rijdt er af, en nu vlieg je! Je kunt de hoovercraft besturen met ongeveer dezelfde controls als de vliegtuigen. Je kunt niet eeuwig blijven vliegen, het is een soort zweefvliegen. Na een tijdje zul je weer moeten landen. Ik vind het heel stoer, de Vortex kan echt op elk terrein. Makkelijke cheats zijn: (pc) kgggdkp --> spawn hoovercraft jumpjet --> spawn Hydra, makkelijk om op Mt. Chilliad te komen. Veel succes met vliegen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Goed ondekte FD Als je dan op de PC, Spatie indruk kunt je nog héél véél langer blijven zwefen. Ook een leuke tip als je van de Mt Chilliad naar Los Santos Airport wilt vliegen !! Bewerkt: 3 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Goed ondekte FD Als je dan op de PC, Spatie indruk kunt je nog héél véél langer blijven zwefen. Ook een leuke tip als je van de Mt Chilliad naar Los Santos Airport wilt vliegen !! Zo! Ik wist wel dat je met de Hovercraft (Vortex) vanaf Mount Chiliad kon vliegen (vaak genoeg gedaan zelfs ) maar dat je naar Los Santos airport kon vliegen, zo'n afstand, heb ik nooit geweten. Ik vraag me af hoe dat dan op de PS2 moet... btw, FD, goed gevonden! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Dat is misschien wel wat overdreven gezegt. Ik bedoel eigenlijk dat je een langer eind kunt vliegen met zo'n Vortex. Dan komt het meteen wat duidelijker over. Ik vraag me af hoe dat dan op de PS2 moet... Je vraag: Wat op de PS2 springen is is op de PC Spatie.. Dus met de springtoets kun je langer zweven. Dat heb ik geleerd op de Boat School! Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ja dit wist ik al.. Ik wist het vanaf dat ik MTA map Dam and Blast had gespeelt! Echt vet! Een soort ultiemvoertuig Tenminste hij kan op Land, Water en Lucht. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Zo! Ik wist wel dat je met de Hovercraft (Vortex) vanaf Mount Chiliad kon vliegen (vaak genoeg gedaan zelfs ) maar dat je naar Los Santos airport kon vliegen, zo'n afstand, heb ik nooit geweten. Ik vraag me af hoe dat dan op de PS2 moet... btw, FD, goed gevonden! Je moet stevig x vasthouden en Flying Duchtman goed gevonden jammergenoeg heb ik net new game gedaan maar heel goed gevonden . Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 hehe handig maar het is moeilijk te besturen op de weg Reageren
Koopa Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Goed gevonden hoor! Ik ben er zelf een paar dagen achter gekomen door 'Blow The Dam' (Map in MTA: SA ) Reageren
Goliat Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 k wist 't ook niet, maar kwam er ook achter via blown the dam(MTA) Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Mooi Uitgevonden... Ik Zal Zelf Eens Een Keer Proberen.. Dago58x Reageren
Svenie Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ja idd ik heb het gisteren ook geprobeerd en ben van mt chiliad naar san fiero airport gevlogen Reageren
Bling Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb het zelf ook even geprobeert en het is inderdaad waar! Ik wist het nog helemaal niet, terwijl ik al San Andreas speel sinds de release data (28 october 2004) . Goed gevonden! Reageren
De Huib Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 als je bij de boot school had opgelet is je verteld dat je er mee kon vliegen. zij gebruiken daarvoor een schans. die schans heeft natuurlijk het zelfde effect als een hoge berg Reageren
Bling Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 als je bij de boot school had opgelet is je verteld dat je er mee kon vliegen. zij gebruiken daarvoor een schans. die schans heeft natuurlijk het zelfde effect als een hoge berg Ja, maar om er mee te vliegen moet je wel de 'vliegknoppen' gebruiken om op te stijgen, anders val je gelijk weer naar beneden. Bovendien hoef je bij de Boat School maar een paar seconden te zweven, dit versta ik niet onder 'vliegen'. Reageren
Blizz Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Leuk gevonden! Dit wist ik nog niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.