Jump to content

Vortex: Land, water en.....Lucht!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ook leuk om vanaf te gaan is, die hoge toren in Los Santos, of 1 van de vele bruggen....

Het is echt vet om zo ver te zweven.

Geplaatst:

Gewoon beneden in de marker staan, dan ga je dus omhoog. als je op het dak bent, doe je de cheat kgggdkp (op de pc) nu spawnt er een vortex op de toren en je kunt eraf vliegen.

Veel succes!

Geplaatst:

@ Typhoon ... het is Blow The Dam ... maar toen ik die map (mta) de eerste keer speelde .. wist ik dat nog niet ... paar keer daarna had ik gewoon op knopjes liggen drukken ... toen was ik erachter gekomen :D

Geplaatst:

Goed ondekte FD :D

Als je dan op de PC, Spatie indruk kunt je nog héél véél langer blijven zwefen. Ook een leuke tip als je van de Mt Chilliad naar Los Santos Airport wilt vliegen ;) !!

Zo! Ik wist wel dat je met de Hovercraft (Vortex) vanaf Mount Chiliad kon vliegen (vaak genoeg gedaan zelfs :puh: ) maar dat je naar Los Santos airport kon vliegen, zo'n afstand, heb ik nooit geweten. Ik vraag me af hoe dat dan op de PS2 moet...

btw, FD, goed gevonden! ;)

je moet x indrukken en dn je linker analogen stick (l3) naar achter trekken net als weg vliegen met een vliegtuig

Gewoon beneden in de marker staan, dan ga je dus omhoog. als je op het dak bent, doe je de cheat kgggdkp (op de pc) nu spawnt er een vortex op de toren en je kunt eraf vliegen.

Veel succes!

je kan ook iig met een harley of andere motor in die marker gaan staan en dan gaat ie bij ps mee naar boven

greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...