pp_xl Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Hey mensen, Ik heb San Andreas op de PS2 en ik heb gisteren de missie van OC Loc uitgespeeld genaamd House party. Maar nu zie ik geen nieuw adres om missies te halen? Hoe kan dit en wat moet ik doen? Volgens een walktru moet ik missies van Cecar gaan doen maar er staat geen VC op de kaart. Ik heb zijn eerste missie, die race gewonnen en ik heb al 2x gewonnen met lowrider battles. Heeft iemand dit ook of doe ik iets verkeerd? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Staat er geen enkel logootje meer? Je moet echt welk logootje doen, BS, CV, S en R. Als er werkelijk niets meer staat zal er wel ergens een fout zitten. Je zult overnieuw moeten beginnen. Dat is wel jammer.. Je moet ook na een missie worden gebelt, stap even in een auto en daarna er weer uit. Misschien krijg je dan wel een telefoontje. Save hem eens en probeer het dan nog eens. Je kunt misschien hier (klik) wel een missie downloaden. Het is voor de V1 versie van GTA:SA. Bewerkt: 3 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Heb je alle missies gedaan de missies van Big Smoke of Ryder of Tenpenny als je die hebt gedaan moet je even wachten tot je wordt opgebeld.Edit:Ruurd was me een minuut voor. Bewerkt: 3 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
byze Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 en als je nog steeds niks krijgt kan het zijn dat je te weinig respect hebt.. heb ik ook wel eens gehad Reageren
pp_xl Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Thanks voor de reacties, k heb inderdaad er weinig respect. Hoe kan ik dat omhoog krijgen buiten missies om? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Je kunt bijvoorbeeld "Groene" kleren kopen, dat is de kleur van jou gang. Daardoor wordt je natuurlijk nog meer geaccepteerd. Ook kun je héél véél andere gangleden vermoorden, je moet er wel heel veel vermoorden om respect erbij te krijgen. Gewoon nieuwe "Groene" kleren en dan kom je er wel . Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 bij mij gebeurde het niet ik kreeg gelijk missie mn respect is vol mn muscle is vol en ik had groene kleren... Dago58x Reageren
LucasV Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik had nooit geweten dat het met respect te maken had... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Volgens mij heeft dat het er ook niet mee te maken hoor. Onze forum savegame, heeft ook bijna geen respect en we zitten al in Badlands. Ik vind het namelijk ook nogal vreemd, misschien moet hij SA even opnieuw installeren. Reageren
Markolie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Raar Raar... Je hoort een telefoontje te krijgen Het lijkt me jammer voor je als je opnieuw moet beginnen :td: Markolie Reageren
Wrieh Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 maar ruurd31 als hij gta sa op de ps2 heeft hoe wou je dat dan opnieuw instaleren? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 De memory card legen. Reageren
pp_xl Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik heb idd SA op de PS2. Ik heb kleding gekocht en toen stond er in beeld dat mn respect omhoog was. Ik kreeg nog steeds geen telefoontje.. toen heb ik (hoe slecht dan ook) ff mn respect met n cheat omhoog gedaan... nog steeds geen telefoontje.... (kutzooi). Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik denk dat je helaas een bug hebt het beste om te doen is een nieuw game starten. Reageren
LucasV Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Je hoort geen telefoontje te krijgen. Wat je moet doen: Alle missies voor Sweet (Laatste missie = Los Sepulcros) Alle missies voor Ryder (Laatste missie = Robbing Uncle Sam) Alle missies voor Big Smoke (Laatste missie = Just Business) Alle missies voor Cesar (Laatste missie = High Stakes, Low-Rider) Alle misies voor Tenpenny (Laatste missie = Gray Imports) Alle missies voor OG Loc (Laatste missie = House Party) Doe al dit en er verschijnt een "S" op de map. Nu kun je de missie "Reuniting the Families" doen. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. Bewerkt: 6 februari 2006 door LucasV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.