Jump to content

GEEN NIEUWE MISSIES MEER?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

Ik heb San Andreas op de PS2 en ik heb gisteren de missie van OC Loc uitgespeeld genaamd House party.

Maar nu zie ik geen nieuw adres om missies te halen?

Hoe kan dit en wat moet ik doen?

Volgens een walktru moet ik missies van Cecar gaan doen maar er staat geen VC op de kaart.

Ik heb zijn eerste missie, die race gewonnen en ik heb al 2x gewonnen met lowrider battles.

Heeft iemand dit ook of doe ik iets verkeerd?

Geplaatst: (bewerkt)

Staat er geen enkel logootje meer? Je moet echt welk logootje doen, BS, CV, S en R. Als er werkelijk niets meer staat zal er wel ergens een fout zitten. Je zult overnieuw moeten beginnen. Dat is wel jammer.. Je moet ook na een missie worden gebelt, stap even in een auto en daarna er weer uit. Misschien krijg je dan wel een telefoontje. Save hem eens en probeer het dan nog eens.

Je kunt misschien hier (klik) wel een missie downloaden. Het is voor de V1 versie van GTA:SA.

Bewerkt: door Ruurd31

Heb je alle missies gedaan de missies van Big Smoke of Ryder of Tenpenny als je die hebt gedaan moet je even wachten tot je wordt opgebeld.Edit:Ruurd was me een minuut voor.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:

Je kunt bijvoorbeeld "Groene" kleren kopen, dat is de kleur van jou gang. Daardoor wordt je natuurlijk nog meer geaccepteerd. Ook kun je héél véél andere gangleden vermoorden, je moet er wel heel veel vermoorden om respect erbij te krijgen. Gewoon nieuwe "Groene" kleren en dan kom je er wel ;) .

Geplaatst:

bij mij gebeurde het niet ik kreeg gelijk missie

mn respect is vol

mn muscle is vol

en ik had groene kleren...

Dago58x

Geplaatst:

Volgens mij heeft dat het er ook niet mee te maken hoor. Onze forum savegame, heeft ook bijna geen respect en we zitten al in Badlands. Ik vind het namelijk ook nogal vreemd, misschien moet hij SA even opnieuw installeren.

Geplaatst:

Raar Raar...

Je hoort een telefoontje te krijgen :sst:

Het lijkt me jammer voor je als je opnieuw moet beginnen :td:

Markolie :bonk:

Geplaatst:

:? Ik heb idd SA op de PS2.

Ik heb kleding gekocht en toen stond er in beeld dat mn respect omhoog was.

Ik kreeg nog steeds geen telefoontje.. toen heb ik (hoe slecht dan ook) ff mn respect met n cheat omhoog gedaan... nog steeds geen telefoontje.... (kutzooi).

:ch:

Je hoort geen telefoontje te krijgen.

Wat je moet doen:

Alle missies voor Sweet (Laatste missie = Los Sepulcros)

Alle missies voor Ryder (Laatste missie = Robbing Uncle Sam)

Alle missies voor Big Smoke (Laatste missie = Just Business)

Alle missies voor Cesar (Laatste missie = High Stakes, Low-Rider)

Alle misies voor Tenpenny (Laatste missie = Gray Imports)

Alle missies voor OG Loc (Laatste missie = House Party)

Doe al dit en er verschijnt een "S" op de map. Nu kun je de missie "Reuniting the Families" doen.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Bewerkt: door LucasV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...