Dago58x Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Wat lucas zij was wel slim maar als het toch niet lukt doe het dan opnieuw Reageren
Volvo-Friesland Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Bij mij stond er een S van Sweet, waarna ik dus bij Cesar kwam. Reageren
pp_xl Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Bedankt voor alle reacties, de laatste missie die van Tenpenny heb ik nooit gehad? En er staan gewoon geen punten op de map waar ik een missie kan krijgen! Hoe kan ik die doen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Mooi je bent alweer verder. Je krijgt volgens mij een telefoontje als de CRASH missies kan doen. Stap in een auto en stap weer uit. Daarna als je een telefoontje moet krijgen krijg je die. Dus probeer dit eens. Lukt het dan nog niet, ga dan eens de Tags verzamelen. Misschien krijg je dan ondertussen een telefoontje of iets dergelijks. Geduld, werkt goed denk ik.. Reageren
pp_xl Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Haha ik denk dat je me verkeert begrijpt, ik ben nog niet verder maar ik zie in dat lijstje gewoon een missie staan die ik niet herken en dus dnek ik nog niet heb gehad? Ik ben al ff opzoek gegaan naar tags e.d. en een beetje gekloot, maar nog geen telefoon of nieuwe missies! Ik ga zo nog ff klote... Na de missie van House Party zijn er geen punten om naar toe te gaan. Ik bedoelde met mn vorige post dat ik in het lijstje van missies die iemand heeft gepost een missie herkende die ik nooit gehad heb. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) Als je niet precies weet, kun je het beste de 100% cheklist gebruiken. Dan kun je na elke missie afstrepen welke je gedaan hebt. Deze vind je hier: http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_..._San_Andreas%29 Na de missie House Party komen de missies Sweet Part 2. Deze krijg je door een telefoontje te ontvangen. Wacht daarop en doe ze. Succes! Bewerkt: 8 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Talietje Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 er zullen altijd nieuwe missies in je buurt zijn (behalve als je alles al hebt uitgespeeld) om alle missienamen te zien: klik! Reageren
iman Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 mischien is er iets met je playstation aan de hand of je spel is kapot of je hebt zelf een fout gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.