Grove St. Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) he wie wil een log maken voor mijn forum, hij moet boven aan de home page.... het gaat over james bond 007. en graag deze plaatjes: + Wat ik zou willen: Een gaaf effect! achtergrond: zwart en dan graag ruitjes effect, alsof een radar iets zoekt. gewooon ruitjes ( spion achtig ). Wilt iemand dit doen? het is de header van mijn forum, waar site home of het logo van invision zit.. Tekst: Goldenspy Forum Zie bijlage voor lettertype Alvast Bedankt! Greets Grove St. ----Back to home ----- MAGNETOB.zip Bewerkt: 3 februari 2006 door Grove St. Reageren
Thabit Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Zet er even bij welke grootte . Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 ehm, kan je dat zo zien http://s8.invisionfree.com/syringexnextskin/ zie boven waar dat logo staat moet het komen >>> Door .Levi.: Dit heeft niks met showen te maken. Moved to graphics algemeen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.