Mania-92 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik wil Linux en Windows op één PC. Linux staat er al op Windows ook maar Windows staat in een map en die moet dus op een partitie dus mijn vraag hoe maak ik in linux een partitie? Of moet dit geheel anders? Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Als ik het goed begrijp wil je het allebei op een partitie? Linux hernieuw installeren, op een aangemaakte partitie. Reageren
ikt Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb een oude nieuwe pc. Daarop heb ik windows en windows geinstaleert. In het beginscherm (voor windows is opgestart) kan je kiezen tussen de 2 programmas. Ik heb ze allebij op een andere harde schijf geinstaleert. Probeer dat eens (als je een andere schijf hebt) Reageren
TommieguN Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Een beetje laat antwoord, maar goed: Virtual PC. Dat is jou oplossing. Ik ben er nu ook mee bezig. Nee het programma is niet gratis. Ik heb het via school. Link hoor!!! Reageren
Ken-D Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Heb gehoord van een maat van me dat bepaalde Linux versies ook af te spelen zijn vanaf cd zodat je ze dus niet hoeft te installeren. Ik zou alleen niet weten welke. Reageren
Jarno Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Heb gehoord van een maat van me dat bepaalde Linux versies ook af te spelen zijn vanaf cd zodat je ze dus niet hoeft te installeren.Ik zou alleen niet weten welke. Dat zijn zo genoemde Live-CD's. Een hele lijst: Klik! Succes Reageren
ifc3 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik zou eerst eens Knoppix proberen. Die draait vanaf CD en je kunt het proberen. Je zou Suse linux kunnen gebruiken om een bestaande windows part. te verkleinen. Ik heb dat zelf ook gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.