Assassin Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Ik probeer de texture van mijn player te veranderen in Vice City(voor in de cutscenes). Ik heb de nieuwe TXD erin gezet met mijn skin, maar als ik VC opstart loopt hij net op het laatste moment vast en geeft een unhandled exception error. Weet iemand hoe dit komt? En als je zin hebt: Zou iemand het anders mischien voor mij willen doen? De skin is als bijlage toegevoegt Alvast bedankt! Assassin Btw: Ik ben er net achter dat ik het orgineel van player.txd ook kwijt bent, heeft iemand die ook voor me? Bewerkt: 3 februari 2006 door Assassin Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik heb helaas de texture niet voor je, omdat VC niet staat geinstaleerd, met je probleem oplossen wel: Heb je wel op "Rebuild Archive" geklikt, nadat je hem geadd hebt? Want als je dit niet doet, krijg je vaker "Unhandled Exception's" Als het nog niet lukt moet je het even zeggen Reageren
Assassin Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Nee, heeft niet geholpen, jammer Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Ik het het voor je, Alsjeblieft! Maar hij heet Texture_guide. Dat is de basis. Andere heb ik niet. Bewerkt: 3 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Assassin Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Dat is de .bmp, die bedoelde ik niet . Ik bedoelde de .TXD , die zit in gta3.img in je data folder Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Er is alleen geen .TXD bestand van je player in Vice City. Hij zit in je skins map. Reageren
Assassin Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Jawel, die TXD zit in GTA3.img. Reageren
Blastov Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 player.txd hitman versie hier player.txd orginele versie hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.