Jump to content

IPB 1.3 Installeren

Recommended Posts

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Talietje

11

• Woetsha

8

• -Omar-

7

• Dizcid

6

Geplaatst:
niet waar nog altijd kruisjes
Bij het installeren, moest je toch de website geven, wat heb je dan gegeven. Want als ik naar website ga, dan komen alle afbeeldingen er wel maar als ik op een link druk, dan zijn ze weer weg.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik voer alles correct in alleen ik rkijg steeds een error. Iets met Marcoset volgens mij ligt het aan de MQSQL dat die te hoog is. Ik heb toen een mod gedownload door Thundercover maar nu doet ie het nog steeds niet...

Geplaatst:

Je kan misschien een screenshot nemen en laten zien of de link van je website plaatsen, zo is het ook makkelijker voor ons om de fout te zien.

Heb je al geprobeerd terug te installeren ? Als je dat nog niet hebt gedaan, doe dat dan maar eerst en wees er zeker van dat je alle bestanden juist upload en je moet ook als je je website bij het begin van de installatie moet invullen index.php niet aan het einde typen.

Geplaatst:
Je kan misschien een screenshot nemen en laten zien of de link van je website plaatsen, zo is het ook makkelijker voor ons om de fout te zien.

Heb je al geprobeerd terug te installeren ? Als je dat nog niet hebt gedaan, doe dat dan maar eerst en wees er zeker van dat je alle bestanden juist upload en je moet ook als je je website bij het begin van de installatie moet invullen index.php niet aan het einde typen.

deze error:

Waarschuwing!

De volgende fouten moeten worden verholpen voordat we verder gaan!

Ga terug en probeer opnieuw!

mySQL Error: Invalid default value for 'macro_set'

Query:CREATE TABLE ibf_macro ( macro_id smallint(3) NOT NULL auto_increment, macro_value varchar(200) default NULL, macro_replace text, can_remove tinyint(1) default '0', macro_set smallint(3) NOT NULL default '', PRIMARY KEY (macro_id), KEY macro_set (macro_set) ) TYPE=MyISAM;

Geplaatst:

Heb je al geprobeerd terug te installeren ?

Ik denk dat er iets mis is met je database. Was hij wel leeg toen je hem erop had geinstalleerd ?

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je al geprobeerd terug te installeren ?

Ik denk dat er iets mis is met je database. Was hij wel leeg toen je hem erop had geinstalleerd ?

Jep helemaal nieuwe database aan gemaakt. Het loopt op Byethost maar ook daar doet ie het niet. Ik heb de MYSQl databse 5 fix gedownload en geinstallerd alleen die doet het ook niet :( . Ik denk dat het gewoon niet lukt of iemand moet een gratis host weten met MYSQL 4.x.

En terug te installeren bedoel je alles er weer af gooien en weer opnieuw uploaden? Dit heb ik al zoveel keer gedaan.

BTW: Je moet hem toch downloaden van invsionpower.nl

want .com kan dat niet. Of is er geen Engelse versie van?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Bewerkt: door -Omar-
Geplaatst: (bewerkt)

Het zou normaal gezien toch nog moeten werken, want bij tallex werkt het wel.

Als je IPB van hier hebt gedownload, dan zou het normaal gezien moeten werken of anders doe je wel iets verkeerd en kan je het misschien iemand anders vragen of hij het niet voor je wil installeren.

Ook kan je hier om uitleg vragen, daar zijn er misschien veel meer mensen die je met je fout kunnen helpen !

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:
Het zou normaal gezien toch nog moeten werken, want bij tallex werkt het wel.

Als je IPB van hier hebt gedownload, dan zou het normaal gezien moeten werken of anders doe je wel iets verkeerd en kan je het misschien iemand anders vragen of hij het niet voor je wil installeren.

Ook kan je hier om uitleg vragen, daar zijn er misschien veel meer mensen die je met je fout kunnen helpen !

Hmm, daar donwload ik hem altijd. Kan iemand het da voor me doen ik krijg steeds een MYSQL error. Woetsha zou jij het kunnen proberen ik spreek je wel op MSN.

Geplaatst:

Tja, Invision Power Board 1.3 bestaat al een tijdje en de gewone versie werkt dus vaak niet op een host met MySQL 5. Aan je error te zien, heb jij daar ook last van. Wat ik een keer gedaan heb, is deze site gebruiken en ik dacht dat dat werkte (weet ik niet helemaal 100% meer, maar ik denk het wel). De bestanden moet je aanpassen voor je gaat installeren. Vertalingen: Szukamy > zoek, Zmieniamy > verander, na > naar. (Dus: zoek deze code en verander dit in dat.) Het staat ook de hele tijd op deze volgorde. Succes! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...