Jump to content

IPB 1.3 Installeren

Recommended Posts

Geplaatst:
Tja, Invision Power Board 1.3 bestaat al een tijdje en de gewone versie werkt dus vaak niet op een host met MySQL 5. Aan je error te zien, heb jij daar ook last van. Wat ik een keer gedaan heb, is deze site gebruiken en ik dacht dat dat werkte (weet ik niet helemaal 100% meer, maar ik denk het wel). De bestanden moet je aanpassen voor je gaat installeren. Vertalingen: Szukamy > zoek, Zmieniamy > verander, na > naar. (Dus: zoek deze code en verander dit in dat.) Het staat ook de hele tijd op deze volgorde. Succes! :tu:

Oké, bedankt ik zal het proberen en dat moet je allemaal veranderen in de SM_install?

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Talietje

11

• Woetsha

8

• -Omar-

7

• Dizcid

6

Geplaatst:
Oké, bedankt ik zal het proberen en dat moet je allemaal veranderen in de SM_install?

Staat er elke keer boven, dikgedrukt. Dus de eerste edits zijn voor sm_install.php, die daarna voor sources/boards.php, etc. Maak wel eerst een back-up van je oude bestanden. :)

Geplaatst:

Staat er elke keer boven, dikgedrukt. Dus de eerste edits zijn voor sm_install.php, die daarna voor sources/boards.php, etc. Maak wel eerst een back-up van je oude bestanden. :)

Nu krjg ik deze error:

Waarschuwing!

De volgende fouten moeten worden verholpen voordat we verder gaan!

Ga terug en probeer opnieuw!

mySQL Error: Invalid default value for 'sublog_date'

Query:CREATE TABLE ibf_subscription_logs ( sublog_id int(10) NOT NULL auto_increment, sublog_date int(10) NOT NULL default '', sublog_member_id mediumint(8) NOT NULL default '0', sublog_transid int(10) NOT NULL default '0', sublog_ipaddress varchar(16) NOT NULL default '', sublog_data text, sublog_postdata text, PRIMARY KEY (sublog_id) ) TYPE=MyISAM;

Ik wil niet zo n00b-achtig doen hoor: Maar zou jij de bestanden kunnen editten en dan aan mij geven via MSN?

Geplaatst:

Ik denk dat byethost PHP versie 5 heeft.

Trouwens ik denk niet dat het aan het host ligt want Tallex heeft het ook al geinstalleerd op byethost. En jij gebruikt ook byethost dus je maakt ergens wel een fout of je hebt de verkeerde bestanden.

Geplaatst:
Wat voor PHP versie heb?

Want dat maakt ook alweer uit! :Y

Ik heb PHP 5. Thundercover hadden het gefixd alleen nu deden de instellingen het weer niet. Ik krijg mischien een goede versie van :dans: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...