Jump to content

Area 69

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb al gezocht met zoekmachine maar kon het niet vinde.

Waar zit de geheime ingang van Area 69. Ik heb 100% savegame gedownload.

Is het dan nog mogelijk?

Zoja kan je er een map bij gevem.

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt het over Bleu Hell Dat is een geheime ingang naar Arena 69. Gebruik anders de zoekmachine op het woord Bleu Hell. Verder is dit alleen maar beschikbaar op de PS2.

Als je het daar toevallig op hebt, zal ik voor een kaartje zorgen. Je vliegt met een Jetpack naar Madd Dogg Mansion. Als je daar bent vlieg je door een raam, en kom je in Arena 69 terecht. Zelf speel ik het niet op de PS2, dus verder kan ik je niet helpen.

Momentje..

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Nee dat bedoel ik niet!

Je moet dat door een soort ventilatie gat als je die jetpack gaat hallen.

En waar zit die dan?

En zijn er nog leuke plekkies die je niet zo snel vind op GTA SA pc?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zonet mijn post ge-edit. Met het antwoord je op nieuwe vraag. Ik zoek nu naar de locaties, hoe je in Bleu Hell kan komen. Momentje aub.

-----

post855311387356926ti.th.jpg

(Klik op het plaatje voor de vergroting. De rode stip vind je in het midden.)

Bij de stip vind je een huis dat te koop is, als je met een Jetpack door 1 van de ramen bij het zwembad vliegt. Ga je naar Bleu Hell.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Als je dat allemaal niet bedoelt...

Bedoel je misschien niet het Ventillatie Systeem tijdens de missie, waarin je in Area 69 moet inbreken?

Wanneer je bij de ingang van het "ondergrondse" gedeelte van Area 69 aankomt, is het luik gesloten, en zul je een andere manier naar binnen moeten vinden...

Deze staat aangegeven op je kaart, en wanneer je er arriveert, zul je met een geweer het luik open moeten schieten :)

Succes!

Geplaatst:

Ik heb het op de pc wel een keer gehad, toen ik met een vliegtuig toen ik uitstapte toen ik net boven de grond kwam. Op Verdant Medows. Toen viel ik in eenkeer in Area 69, bij die jetpack.

Ik snap nie hoe, mar tis me verder nooit meer gelukt.

Er liepen ook gewoon mensen rond, die begonne op me te schiete.

Da wast eigelijk wel..

Halleeej,

Evildirk

Geplaatst:

ja ik denk dat ik een uileg heb:

wss door dat je zo snel vliegt valt je lichaam veel verder dan waar je er uit springt!

Die mensen die op jou schiete waren FBI-achten dit is normaal in area 69 en de marine.

Geplaatst:

maar kun je na de missie dat je die jetpack moet stelen nog via dat ventilatieding naar binnen .. ?? nee toch ?? is er naast blue hell nog een andere manier om daar binnen te komen ?? ik heb voor ps 2

greetz Ra-vds

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...