SamShine Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Zijn allemaal mooi, maar probeer iets meer variatie erin te stoppen. Op sommige plekken een betere achtergrond. Voor alle vier een: 7,4 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Probeer eens iets anders. Een andere brush zou ook wel eens leuk zijn. Bij Deviantart kun je hele mooie brushes downloaden. Zo kan je er meer variatie in stoppen. Toch vind ik deze sigs wel mooi, het spreekt me wel aan. voor alle vier een 8,5. Veel succes. Reageren
Froop Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Nummer 2 en 4 zijn een beetje overcontrasted. Dat is erg jammer, zeker omdat er toch wat leuks van gemaakt had kunnen worden. Nummer 1 is wat leeg, probeer de grootte van je document wat kleiner te houden en wat meer om op te vullen. Je render is wel een beetje klein, vind je niet? In de derde zie ik wel wat moois. De kleuren zijn mooi eentonig, wat past bij deze render. Verder heb je goed met de filters gewerkt, wat voor beginners erg moeilijk kan zijn. Het enige minpuntje van deze creatie is de tekst. Zet de tekst shadow op de blending mode 'soft light', en haal de tekst 'nog' weg. Je boekt al vooruitgang, en dat zie ik graag. Ga zo door. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 1e sig: Render is mooi geblend. Text is goed. Alleen de BG is wat leeg. 7/10 2e sig: Render is mooi. Text vind ik niet mooi en wat heb je met de BG gedaan. Ziet er niet uit. Probeer een mooie grunge brush. 6/10 3e sig: Render past erg mooi bij. Mooi geblend. Text vind ik niet mooi. Mis een border. 6.5/10 4e sig: Text is wel leuk gedaan. BG is wat leeg maar het effect maakt het weer goed. Vind de border niet mooi. 6/10 Kutgw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.