SamShine Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Beste Forumfreaks, Ik heb al een tijd het probleem dat ik geen schermafbeeldingen kan zien, mijn eigen wel maar die van dege waarmee ik chat niet. En het licht er niet aan dat mijn contactpersonen er geen hebben (ik heb het hun gevraagt hoor). Ik heb MSN al opnieuw gedownload en geinstaleert maar ik blijf ze niet kunnen zien. Alvast bedankt voor je hulp, Deze Loser. Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Misschien maken ze nog gebruik van Messenger 5.0 (of ouder.) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ga dan naar Contactpersonen, dan naar Schermafbeeldingen weergeven en dan kun je kiezen tussen: Geen, klein en groot. Zo zou het moeten lukken. Veel succes. Reageren
tjah77 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 En het licht er niet aan dat mijn contactpersonen er geen hebben (ik heb het hun gevraagt hoor). Misschien maken ze nog gebruik van Messenger 5.0 (of ouder.) Denk het dus niet... Raar, zeg even welke versie je gebruikt e.d. Reageren
SamShine Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 @ Generale Lee Bedankt, ik had die weg (waarschijnlijk) over het hoofd gezien. De rest, ook bedankt voor jullie (supersnelle) hulp. Groeten, Deze Loser. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.