Don mephisto Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 In San fiero zag ik ooit een man (eerder een zwerver) rondlopen man een kartonnen doos op zijn hoofd met de tekst: "stay out". En op zijn buik had hij ook een stuk karton met de tekst:"God is playing with us". Ik weet niet of deze al bekend was maar ik kon hem niet vinden. P.S. Ik kan geen screen geven want ik heb GTA:SA op de ps2 Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Hahah het klinkt wel grappig! Helaas nog nooit gezien.. Mischien iemand wel en heeft er een screen van gemaakt!? Reageren
Don mephisto Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb er wel een foto van gemaakt maarja die staat op mijn memory card. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Moet je ff hier kijken Klik Misschien helpt dat! Reageren
Don mephisto Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Hmmm ik heb geen cd van Action Replay Max. Heel jammer. Wel bedankt voor het helpen. Bewerkt: 4 februari 2006 door Don mephisto Reageren
quinton Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) over dit mannetje had iemand anders ook al een topic over gemaakt Bewerkt: 4 februari 2006 door quinton Reageren
shanon Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Er bestaat nog een variant met op zijn buik geschreven 'will work for pot'. Reageren
LucasV Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Hier heb ik ook veel over gehoord. Alleen heb er nog nooit een plaatje van gezien... Heeft iemand hem? Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 nee sorry ik zit ook in sanfierro maar ik heb die mannetje niet gezien Reageren
Sunray Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ik heb iets raar gezien een gewonde man en vrouw werden weggevoerd door 2 legermannetjes in san fierro maar ik kan geen foto plaatsen want ik heb het op de ps2 Reageren
De Huib Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ik heb er wel wat foto's van gemaakt! hij loopt vaak in de buurt van Zero's winkel Reageren
ZOrange Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ja idd. had hier al een topic voor gemaakt. Maar goed gevonden. IK had een andere tekst dacht ik "Keep Out" stond op de doos. Reageren
LucasV Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Haha, ik ga daar (Zero's RC shop) zo ook even zoeken. Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Je komt ze veel tegen aan de haven. Daar heb ik die van mij gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.