shanon Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb er ook eentje en daar staat 'wi'll bet for money' opgeschreven Helaas heb ik er geen screen van Reageren
KillerR Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik ga hem ook zoeken maar waar moet dat nou bij zero's winkel of bij de haven? Reageren
Talietje Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 misschien is het een speciale man, dat je hem is dood ofzo. (enhe... hoe kun je die foto's dat je trekt naar de computer doorsturen van dat spel ? Reageren
KillerR Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ik heb hem al gezien op de weg van zero's winkel, een zwerver met een doos op zijn kop daarop stond: keep out en op zijn buik stond God is playing with us wel lollig. Maar doden heeft geen zin want hij heeft bijna geen geld bij zich. hoe je die foto's moet doorsturen? geen idee ik weet geeneens waar de foto's blijven als je ze maakt in San Andreas Bewerkt: 13 februari 2006 door robertgta Reageren
Moonbeam Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Volgens mij bedoelt die zot met "keep out" dat er niemand in zijn hooft mag gaan zitten, oftewel brainwashen of hem "in zijn macht nemen" aan de "god is playing with us" te zien zal hij het wel tegen god hebben en hem proberen "buiten" te houden met een kartonnen doos. Dat werkt niet the truth weet namelijk hoe het wel moet: In de missie "Be sure to wear some flowers in your hair" verteld hij dat de aluminium folie aan de binnenkant van The Mothership is om hersencontrole en spionage tegen te houden dus dat ventje kan beter zijn hooft in aluminiumfolie wikkelen Reageren
gybrus Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 ik zag die gast ook. best wel maf mannetje ik had een foto gemaakt helaas alleen weg gegooid... maar goed je kan die gozer vooral bij die rc winkel vinden en bij de haven. greets gybrus Reageren
trio Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 wel goe gevonden. cool mannetje Reageren
RogierS. Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Is dat alleen in San Andreas op de PC ofzo? Ik hoor hier alles over PS2, en ik heb hem ook nog nooit op mijn (PC versie) gezien! Reageren
Goliat Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik zag 'm een keer in een victem(of hoe je dat ook schrijft) winkel. Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Daar is hij wel, goed zoeken! Reageren
daniel boeykens Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ik let nooit op wie ik tegen kom. Ik zal eens kijken of ik hem tegen kom. Reageren
KillerR Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Je vind hem heel snel als je goed oplet! haha Hier wat screens: Bewerkt: 5 maart 2006 door robertgta Reageren
dudedude Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 er is niks nieuws aan dit mannetje hoor, ik had vorig jaar ook al een foto van hem gemaakt kijk maar es in het 'home made screens' topic Reageren
henk__l Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 zijn er speciale plekken waar je deze vreemde mensen enz. kunt tegenkomen. of zitten ze overal persoonlijk let ik er eigenlijk niet op, maar het is wel grappig. GTAFAN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.