Jump to content

Rare man in san fiero

Recommended Posts

Geplaatst:

er lopen wel vaker rare mannetjes rond.dus...... maar toch goed gevonden ik had het zelf ook al gezien

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Don mephisto

3

• KillerR

3

• W1ckeD

2

• shanon

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
er lopen wel vaker rare mannetjes rond.dus...... maar toch goed gevonden ik had het zelf ook al gezien

Sorry dat ik dit zeg ,

Maar Dit is een 2 maand oud topic..!!

• 6 maanden later...
Geplaatst:

whahaha wat grappig:p

Ik heb nog nooit zo'n mongool rond zien lopen en ik heb dat spel al 7 keer uitgespeeld :duh:

Waarom kom ik nooit iets nieuws tegen wat niemand weet, das zoo frustrerend :sst:

Ik zoek sinds vandaag naar EE's en das wel lache;)

Ik heb er d8 ik 1 gevonden van Vice City, daar heb ik een topic over aangemaakt in Vice City Stories (ongelukje) met als naam iets als ''Easter Egg, een geslachte kip in de juwelier''.

Dus mensen plz stuur wat reacties want ik wil weten of ik wat uitgevonden heb :D

Groetjes, Lance Vance Dance

P.S zegt die zwerver ook iets als je tegen hem aan loopt?

Geplaatst:

ik heb dit spel ook al 2 keer uitgespeeld zonder deze weirdo tegen te komen.

Maar volgens mij heeft ie het op zijn bordjes inderdaag over die mindcontrol waar The Truth het over had in die missie dat je die monteurs voor je garage op moest halen.

Geplaatst:
In San fiero zag ik ooit een man (eerder een zwerver) rondlopen man een kartonnen doos op zijn hoofd met de tekst: "stay out". En op zijn buik had hij ook een stuk karton met de tekst:"God is playing with us". Ik weet niet of deze al bekend was maar ik kon hem niet vinden.

P.S. Ik kan geen screen geven want ik heb GTA:SA op de ps2

Die heb ik al zo vaak gezien..

Je ziet hem vooral in winkels ;)

Geplaatst:
ik heb dit spel ook al 2 keer uitgespeeld zonder deze weirdo tegen te komen.

Maar volgens mij heeft ie het op zijn bordjes inderdaag over die mindcontrol waar The Truth het over had in die missie dat je die monteurs voor je garage op moest halen.

Dat was niet in die missie, dat was in de missie "Are you going to San Fierro?" (CJ vraagt waar al dat folium voor is, en The Truth zegt dat het "Mind-control" voorkomt).

Maarja, dat terzijde. ;)

Geplaatst:

Ik vind hem niet zo erg op Zero lijken hoor Zero heeft een bril en is niet zo harig rond zijn gezicht en Zero is als ik hem met de screens vergelijkt veel jonger

Ik vind het een lolig mannetje ik dacht eerst dat het een Blokbot was :clown::D:clown:

Geplaatst:

jo die gast is al erg lang bekent

ik zie hem best vaak een keer op het strand een keer bij de snelweg

hij ziet er wel grappig uit:P

Geplaatst:

Hehe precies een dakloze met zijn kartonnen hoedje.hij moet zich toch schuilen als het regent :bonk:

Geplaatst:
Zie ik dat nu verkeerd of is hij z'n linkerarm (vanuit zijn kijkpunt) kwijt?

Hmm... die zal ik er dan wel afgeschoten hebben, die had hij eerst nog wel ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...