gta dylan Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 er lopen wel vaker rare mannetjes rond.dus...... maar toch goed gevonden ik had het zelf ook al gezien Reageren
Dago58x Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 er lopen wel vaker rare mannetjes rond.dus...... maar toch goed gevonden ik had het zelf ook al gezien Sorry dat ik dit zeg , Maar Dit is een 2 maand oud topic..!! Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 whahaha wat grappig:p Ik heb nog nooit zo'n mongool rond zien lopen en ik heb dat spel al 7 keer uitgespeeld Waarom kom ik nooit iets nieuws tegen wat niemand weet, das zoo frustrerend Ik zoek sinds vandaag naar EE's en das wel lache;) Ik heb er d8 ik 1 gevonden van Vice City, daar heb ik een topic over aangemaakt in Vice City Stories (ongelukje) met als naam iets als ''Easter Egg, een geslachte kip in de juwelier''. Dus mensen plz stuur wat reacties want ik wil weten of ik wat uitgevonden heb Groetjes, Lance Vance Dance P.S zegt die zwerver ook iets als je tegen hem aan loopt? Reageren
loco bandito Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik heb dit spel ook al 2 keer uitgespeeld zonder deze weirdo tegen te komen. Maar volgens mij heeft ie het op zijn bordjes inderdaag over die mindcontrol waar The Truth het over had in die missie dat je die monteurs voor je garage op moest halen. Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 In San fiero zag ik ooit een man (eerder een zwerver) rondlopen man een kartonnen doos op zijn hoofd met de tekst: "stay out". En op zijn buik had hij ook een stuk karton met de tekst:"God is playing with us". Ik weet niet of deze al bekend was maar ik kon hem niet vinden.P.S. Ik kan geen screen geven want ik heb GTA:SA op de ps2 Die heb ik al zo vaak gezien.. Je ziet hem vooral in winkels Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik heb dit spel ook al 2 keer uitgespeeld zonder deze weirdo tegen te komen.Maar volgens mij heeft ie het op zijn bordjes inderdaag over die mindcontrol waar The Truth het over had in die missie dat je die monteurs voor je garage op moest halen. Dat was niet in die missie, dat was in de missie "Are you going to San Fierro?" (CJ vraagt waar al dat folium voor is, en The Truth zegt dat het "Mind-control" voorkomt). Maarja, dat terzijde. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ben ik nu de enige die vind dat die man/jongen erg veel op Zero lijkt? Reageren
GTAVC Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik vind hem niet zo erg op Zero lijken hoor Zero heeft een bril en is niet zo harig rond zijn gezicht en Zero is als ik hem met de screens vergelijkt veel jonger Ik vind het een lolig mannetje ik dacht eerst dat het een Blokbot was Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 In SA-MP kan je die mannetjes allebei zijn. Is wel lachen. greetz Clowntje_93 Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 jo die gast is al erg lang bekent ik zie hem best vaak een keer op het strand een keer bij de snelweg hij ziet er wel grappig uit:P Reageren
()_SuperColt_() Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Hehe precies een dakloze met zijn kartonnen hoedje.hij moet zich toch schuilen als het regent Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb gister een screen gemaakt Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Zie ik dat nu verkeerd of is hij z'n linkerarm (vanuit zijn kijkpunt) kwijt? Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik zie ze best vaak in San fiero Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Zie ik dat nu verkeerd of is hij z'n linkerarm (vanuit zijn kijkpunt) kwijt? Hmm... die zal ik er dan wel afgeschoten hebben, die had hij eerst nog wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.