ArI0 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Hey, ik ben hier voor 't eerst, en ik heb me geregistreerd omdat ik nog steeds na een paar maanden into San Andreas ben. Leuke game, alleen ik ben niet zo tevreden over de kleding. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik heb al op "Ik Wil Leren Modden" gekeken, maar om eerlijk te zijn, ik word er niet wijzer van. :$ Heeft iemand een idee? Ik heb geen ervaring met modden, maar voor deze game wil ik het wel leren. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Als je voortaan even in de Master Tutorial List kijkt, dan had je het daar ook gevonden. Er staan daar 3 Texturing tutorials, ik heb ze hieronder neergezet: - Tutorial 1 by Kaaspizza - Tutorial 2 by Rick_Mense - Tutorial 3 by Ironfist Aan deze 3 Tutorials heb je zat aan. Voortaan is de Zoekfuntie ook erg handig. Verder nog veel Suc6 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Een snelle uitleg over kleding: *Haal Alleen-Lezen weg van SAN ANDREAS. (Rechtermuisknop op de map GTA San Andreas>Eigenschappen>Alleen Lezen>Toepassen>Wijzigingen is alle Submappen toepassen>OK) *Open de GTA3.IMG met een TXD -of IMG Tool. *Het handigste is, als je de kleding en het figuur kan zien, dus in mijn geval zou ik een TXD Tool downloaden. *Exporteer het met de naam BMP, naar MIJN AFBEELDINGEN (of een andere map, waar je het makkelijk terug kan vinden) *Open de de TXD (wat nu een BMP geworden is) met paint. *Als je klaar bent met knutsellen, moet je het opslaan als 24 Bitmap (BMP) *Open weer de IMG of TXD Tool *Zoek de door jou vervangde TXD op. *Replace (Replace doe je met Rechter-Muisknop) de TXD, met die door jou vervangde BMP. *Voila, nieuwe figuren.......of kleding is SA! *Op deze manier kan je ook andere textures veranderen, zoals voertuigen, gebouwen, verkeersobjecten etc. *Tools kun je downloaden op: www.gtagames.nl Tools die ik je aanraad: Img Tool TXD workshop SSX-Breaker..... P.S. Ik weet niet waarom Big Bear zo moeilijk tegen jou doet. Het is even de moeite waard om het uitteleggen. En bovendien, uitleggen gaat sneller dan al die links bijelkaar zoeken. Bewerkt: 4 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
ArI0 Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Dankjewel. Ik zal wel eens even wat proberen. Ik zit met 'n prob, ik heb TXD workshop gedownload. Maar waar en hoe open ik GTA3.IMG? Bewerkt: 17 februari 2006 door ArI0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.