ArI0 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Hey, ik ben hier voor 't eerst, en ik heb me geregistreerd omdat ik nog steeds na een paar maanden into San Andreas ben. Leuke game, alleen ik ben niet zo tevreden over de kleding. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik heb al op "Ik Wil Leren Modden" gekeken, maar om eerlijk te zijn, ik word er niet wijzer van. :$ Heeft iemand een idee? Ik heb geen ervaring met modden, maar voor deze game wil ik het wel leren. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Als je voortaan even in de Master Tutorial List kijkt, dan had je het daar ook gevonden. Er staan daar 3 Texturing tutorials, ik heb ze hieronder neergezet: - Tutorial 1 by Kaaspizza - Tutorial 2 by Rick_Mense - Tutorial 3 by Ironfist Aan deze 3 Tutorials heb je zat aan. Voortaan is de Zoekfuntie ook erg handig. Verder nog veel Suc6 Reageren