Jump to content

Nieuwe auto's in SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi mensen, heb al veel verhaaltjes gelezen over nieuwe auto's in GTA SA te kunnen brengen (modden dacht ik? :) ), en nadat ik deze wagens (op de foto's hieronder) op internet zag dacht ik in mezelf om het ook wel eens te proberen, maar nu is mijn vraag: Hoe doe je dat in hemelsnaam?

Ik zou heel graag de juiste instructies krijgen, zodat ik niets verkeerd doe aan het spel :$

En welke auto's kan je zoal in het spel steken?

sa35cl65tunef6cd.jpguranus24dl.jpg

uranus220dm.jpgdumperlamborgini02mini2an.jpg

Hoop op reacties :*D

Greetzz

Geplaatst:

Ik denk dat je beter naar het modding forum kan gaan, daar hebben ze veel meer verstand voor dit soort dingen. Maar wat ik wel weet is dat je best wel lang bezig bent met zo'n auto maken. En btw, die Uranus en die Elegy zijn geen gemodde auto's. Wel gemod ja maar die zijn in een moddingshop gemod, gewoon in het spel dus. Daar is zelf niks aangespast.

Geplaatst:

die auto rechts boven en links onder zijn volgens mijn niet eens gemod, maar gewoon getuned bij de wheel arch angels.

Geplaatst: (bewerkt)

Ha ok dan :)

Maar ik ben ook al eens gaan kijken op http://www.freewebs.com/dutchsanandreasmod...vehicleside.htm ,

maar ik word gewoon gek van al die ingewikkelde stappen... :$

De meesten zeggen maar dat het makkelijk is, maar je moet het nog kunnen ook... :?

Heb al enkele kere geprobeerd om die Elegy3-paintjob v1.0 erin te stoppen, maar het lukt me langs geen kanten...

(Hoe maak ik eigenlijk een backup?)

greetzz

Ohja, om de chevrolet (?) erin te stoppen krijg ik dit bij de readme:

-carcols.dat-

yosemite, 1,1, 0,96, 0,0, 3,3, 3,96, 8,8, 8,96, 44,44, 22,65

-vehicle.ide-

554, yosemite, yosemite, car, YOSEMITE, YOSEMIT, null, normal, 10,0 , 0, 0.8, 0.8, 0

-handling.cfg-

YOSEMITE 3000.0 6000.0 3.0 0.0 0.35 0.0 80 0.9 0.65 0.5 5 200 30 15.0 4 D 12.5 0.5 1 40.0 0.8 0.08 0.0 0.15 -0.15 0.5 0.5 0.44 0.1 40000 202040 710000 0 1 0

-carmods.dat-

yosemite, rf_b_sc_r, bntl_b_ov, bntl_b_sq, bnt_b_sc_p_l, nto_b_tw, spl_a_s_b, spl_c_s_b, spl_a_l_b, spl_c_l_b, spl_a_j_b, spl_c_j_b, lgt_b_sspt

Bewerkt: door noedel
Geplaatst:

hehe hier:

Je kan Sami downloaden op gtagames.nl!

Het is een heel invoudig prog voor wagens in je spel te plaatsen, ikg ebruik het zelf

Start sami op en selecteer de file waar Gta Sa staat.

Nu neem je de wagen die je hebt gedownload en truk je instal (denk ik toch)

Maar btw: het draait zich zelf wel uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...