Froodooo Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb net weer een nieuwe Sig gemaakt. Hier is 'ie: ______________________________________________________ ______________________________________________________ Wat vinden jullie? Reageren
Thabit Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Strak, goede kleuren, render ziet er ook heel mooi uit! 9/10. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik vind hem niet mooi sorry, een 5.7 Reageren
Eli R Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik mis diepte, voor de rest is ie wel mooi, 7/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Ik vind hem niet zo mooi Froodooo. Ik vind de render niet zo mooi (goed gerenderd maar geen passend plaatje). en de kleuren zijn minder. Het wordt een 6je. Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.