shanon Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Hoe komt het nou dat de graphics zo slech zijn voor een spel uit 2004?? Ik vind ze echt niet mooi Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Bedoel je zoals je signature? Grapje hoor. Je kunt natuurlijk de grafix wat lager zetten bijvoorbeeld op Midium of Low. Misschien is je videokaart neit goed genoeg waardoor hij het spel niet kan draaien op de juiste grafix. Je hebt minimaal een videokaart van 64mb nodig om het spel mooi eruit te laten zien. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ehm inderdaad. IK heb een 6800GT en het spel ziet er echt super uit. Ik weet niet wat voor kaart jij hebt maar als je het er slecht uit vind zien dan zal je wel een iets-oudere video kaart hebben.. Reageren
basb Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik denk dat hij op de ps2 bedoelt, want hij zegt uit 2004, en hij kwam tog uit op de pc in de 2005?, of ben ik nou gek:p Reageren
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik snap er niks van Markolie Reageren
Arjen Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik snap er niks van Markolie Post dan liever niet.. @ topic: Bij mij zien de graphics anders perfectica uit. Geen pixel te herkennen. Ligt gewoon aan de instellingen. Reageren
ikt Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik snap er niks van Markolie Post dan liever niet.. @ topic: Bij mij zien de graphics anders perfectica uit. Geen pixel te herkennen. Ligt gewoon aan de instellingen. LOL, als je geen pixel ziet , hoe speel je dan? Je kan dan beter géén beeldscherm hebben. Ontopic: Ja kan ook een screenshot maken ingame. Als je een goede videokaart hebt kun je je settings hoog zetten. (Wel letten op je beeldschermgroote, want als je 800 bij 600 hebt moet je hem natuurlijk niet op 1280 bij 1024 zetten. (Dat hebbik wel want ik heb zo'n scherm ) Reageren
Arjen Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Hehe.. Misverstandje. Ik bedoel dat ik de pixels niet kan tellen, zo soft is het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.