DaddyPimp Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Eminem Ryder Skin By DaddyPimp Hey, Ik heb de kleren van Ryder uit SA verandert in Eminem kleren, vertel even wat jullie ervan vinden. Download hem hier. Ingame screens soon. Thanks to Macarone @ Gtaforums.com DaddyPimp Bewerkt: 4 februari 2006 door DaddyPimp Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ziet er zo wel vet uit! Maar ik kan best echt beoordelen als ik hem ingame zie. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik moet eigenlijk nog wel Ingame screens hebben ja.... Alleen mijn SA doet het nu niet, dus zou iemand anders ze voor mij kunnen maken? Reageren
Dynamic Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Leuk werk ik heb ze ook gezien in de engelse forum.. waar je ook lid van bent.. Ga zo door EDIT: je kan ook Ryder blank maken dat ie ook op eminem gaat lijken.. Veel plezier met modden GIO Bewerkt: 4 februari 2006 door Giovanni_bono Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Erg Mooi Maar Van welk site deed je dit Screen??? Dago58x Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Erg Mooi Maar Van welk site deed je dit Screen??? Sorry, ik begrijp effe niet wat je zegt *EDIT: Zou er iemand Ingame screens kunnen maken, mijn SA doet het namelijk niet..... Bewerkt: 5 februari 2006 door DaddyPimp Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Als je skin werkt wil ik zo wel ff een paar screens maken... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Helaas Ryder waroom niet CJ? Ryder was net zo goed Eazy-E Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Sorry maar het lukt niet... Reageren
Velaro Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Hij is niet erg duidelijk ik zal morgen een hele duidelike proberen maken Bewerkt: 7 februari 2006 door Velaro Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Bedankt Velaro... Hier nog 2 screens, nu kan hij duidelijk gerate worden Reageren
Svenie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 hij ziet er wel chil uit laat ik ook maar even downloaden Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 mooi gemaakt, maar in de filmpjes enzo loopt ie in ze groene pak en daarna gaat ie weer in een blauw pak lopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.