Ikkes Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Onderwerp: Natuur Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Nee Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogenlijk! Graag geen Pro!
Ikkes Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Is goed . Lever maar zo snel mogenlijk in . Ikkes
Ikkes Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Ikkes: Thabit: Moge de beste winnen! Bewerkt: 5 februari 2006 door Ikkes
Dizzee Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Stem Thabit. Beiden zeer mooie signatures, maar dat gephotomanipte deel van thabit's sig vind ik zeer mooi en is ook de doorslaggevende factor. Veel succes nog.
Froodooo Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Allereerst moet ik zeggen dat ik het echt heel knap werk van jullie vindt, het ziet er geweldig uit! Ikkes Ah, je bent nog steeds bezig met 'The Beautiful Nature', zo te zien. En ook dit ontwerp ziet er weer prima uit! Het geeft een heel rustig gevoel, met die palmbomen en die oranje lucht. De scanline's erdoorheen maakt je Sig nog mooier, geweldig! Minpuntjes heb ik niet. Thabit En ook jou Sig is weer eens geweldig, zoals ze dat bij jou wel vaker zijn. Ik neem aan dat je de stenen zelf groen hebt gemaakt, maar ik vind ze soiezo niet supermooi. Ook niet lelijk hoor, integendeel zelfs, maar ook weer niet super dus. Uiteindelijk, na lang kijken, gaat mijn stem naar Ikkes. Allebei nog veel succes in de battle!
.Levi. Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Zouden jullie dit geld eigenlijk voor iedereen, voortaan het orginele plaatje erbij willen zetten. Zo kunnen wij ook onderscheid maken hoeveel je eigenlijk hebt veranderd, of wat je juist mooier hebt gemaakt. Edit: Ik wacht op een pb van de winnaar. Edit: Bericht ontvangen. Winnaar Thabit + 1 punt. Verliezer Ikkes -1 punt. Topic closed.
Recommended Posts