Jump to content

voertuigen missies

Recommended Posts

Geplaatst:

om het spel 100% uittespelen moet je met bijv ambulance politie etc tot level 12 komen.

mijn vraag: als je verder gaat dan level 12 wat voor nut heeft dat?

Geplaatst:

Dat heeft eigenlijk geen nut. Het is alleen leuk voor je portomonee. Je krijg er dan veel meer geld bij.

Per level dat je een persoon red krijg je meer geld. Dus in de eerste level bijvoorbeeld 100$ en in level 15 1500$. Dat is leuk als je geld tekort komt om kleren of huizen te kopen.

Geplaatst:

Ik heb mss een truk voor je!

Ik heb dit van VC, nog nooit gedaan in SA!

-Neem een politie wagen, brommer,...

-ga naar een garage

-doe de missie aan.

-zet je wagen in de garage

-wacht tot de poort toe is een typ de code in dat alle wagens ontploffen (dus de dief sterft ook)

-doe de poort open

-stap in de wagen

-ga uit de garage en ga er terug in

-.....

Geplaatst:

Niet offtopic gaan aub. Houd het bij het onderwerp, dat tuckje is er ook voor de politie missies. Volgens mij geldt hij alleen daarbij. Zo gaat het truckje. Zelf heb ik het nog nooit geprobeert, maar het werkt. Tot nu toe zijn er goedde reacties gehad.

Start de Vigilante Missie, rijd naar een burgershot en loop hem binnen. Wacht ongeveer 20 seconden en de boef zal doodgaan. Stap weer in de auto en je moet een nieuwe boef vermoorden. Stap weer uit en herhaal dit telkens.

Gelieve nu weer ontopic, of laat het rusten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...