Jump to content

Waanrook

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb me zojuist SA aangeschaft en ik speel het natuurlijk direct.

Maar ik begin nu in LS en over een hele plek is er precies doorzichtige rook.

Het ziet eruit zoals je in real net water ziet op een lange weg.

Of hetgene wat er boven vuur hangt.

Is dit normaal met het spel of ?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je er meschien een screen van? Ik snap niet wat je precies bedoeld.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Ik heb me zojuist SA aangeschaft en ik speel het natuurlijk direct.

Maar ik begin nu in LS en over een hele plek is er precies doorzichtige rook.

Het ziet eruit zoals je in real net water ziet op een lange weg.

Of hetgene wat er boven vuur hangt.

Is dit normaal met het spel of ?

Het kan mist zijn, maar het zal duidelijker worden met een screenshot.

Als het niet het geval is, update je videokaart en installeer (wat je waarschijnlijk toch al gedaan hebt) DirectX9b.

Geplaatst:

Volgens mij bedoelt Giorgo gewoon dat als het heel warm is dat het beeld dan een beetje vager word, als het in het echt te warm word is dat toch ook

Geplaatst:

Ja Tim, dat bedoel ik.

Zo doorzichtige rook net of het heel warm is.

Ook heb ik andere bugs...

Namelijk ik heb liedjes in de User Files gezet bij User Tracks maar op de radiozender in SA spelen ze niet af.

Op de zender word er alleen reclame uitgezonden zoals : Kilemenjaro enz...

Ook werken mijn savegames niet, ik had 2 savegames in de map gezet. Ze staan erbij als ik load game druk het loadscreen komt erop maar dan start er een nieuw spel bij beide savegames ??

Geplaatst:

Ik kan het fout hebben maar misschien staan je instellingen wat laag. Ik had Bij Tony hawks Pro Skater 3 allemaal 'mist' in het spel. Bedoel je dit misschien?

Maar toen ik de instellingen hoger zette, was het verdwenen.

Geplaatst:
Namelijk ik heb liedjes in de User Files gezet bij User Tracks maar op de radiozender in SA spelen ze niet af.

Op de zender word er alleen reclame uitgezonden zoals : Kilemenjaro enz...

Je moet ze wel gescaned hebben hé? Ik heb hier alles op een rijtje gezet. Ohja het dikgedrukte is belangrijk :) . Als je de liedjes in die map hebt, moet je nog deze stappen doen:

Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen ;) .

Ook werken mijn savegames niet, ik had 2 savegames in de map gezet. Ze staan erbij als ik load game druk het loadscreen komt erop maar dan start er een nieuw spel bij beide savegames ??

Jij zei dat je hem net nieuw had. Dan heb je V2, als je dan savegames van V1 download. Als je daarna het spel start zulje opnieuw beginnen. Ik heb nog wel een 100% V2 voor je. Als je die wilt Pb me :)

Ja Tim, dat bedoel ik. Zo doorzichtige rook net of het heel warm is.

Heb je hier ook last van als je gewoon verder in het spel bent? Of als je missies doet? Of zit het gewoon op 1 plek, zoals het ook mist is?

Geplaatst:

Ruurd, bedankt !!

Je hebt me echt veel geholpen.

Ja die usertracks ik ben het gewend van VC daar kon je ze gewoon in een map zetten.

Nogmaals bedankt Ruurd.

Naar die rook zal ik eens kijken dan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...