martYn Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Heey allemaal, Ik ben van plan om met een project te beginnen, een Puch Zip voor in San Andreas. Ik weet dat dit het help-topic is, maar ben eerst opzoek naar enthousiaste vrijwilligers die kunnen modden. Ik zelf kan niet goed overweg met Zmodeler enz. Dus ik ben sowieso opzoek naar iemand die de vormen kan maken van de Zip, zelf kan ik wel aardig texturen. Maar alle hulp is uiteraard welkom. Ik hoop dat dit niet al te moeilijk kan/zal worden. Ik heb al wat 'voorbeelden' van een andere scooter uit SA, zoals het zadel e.d. die kunnen denk ik wel gewoon gebruikt worden. Hieronder volgen wat voorbeelden van een Zip: Hoop dat er mensen zijn die willen helpen! Greets, Martijn Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Zoek je een team om een scooter te maken? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Jij had al een topic aangemaakt over een Puch Zip mod. Zie hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=15913&hl= Reageren
martYn Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ja klopt, maar die Zip daar, was niet van mijzelf, en heb ik zelf getextured. Verder kwam ik helaas niet. Vandaar dat ik er nu zelf een wil maken, met behulp van anderen, en daar heb ik dus mensen voor nodig, omdat ik niet alles zelf kan. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Je kan ook een scooter uit SA halen en dat als voorbeeld gebruiken, en dan verder bewerken. (dat lijkt mij nog het meest handigste) Reageren
Blastov Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Een heel project starten één scooter ? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 wahahahahahahahahahahahahahaha Reageren
Kraay Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) wahahahahahahahahahahahahahaha Wat doe jij nou dom? . Hij kan niet met Zmodeller overweg en vraagt of iemand hem daarbij wil helpen, is dat verboden? NEEEE!!!. Ga op een ander forum domme opmerkingen maken en spammen @Blaster: ff uit de vandale: pro·ject (het ~, ~en) 1 zaak die men denkt uit te voeren of te onderzoeken in een instelling, bedrijf, werkgroep enz. 2 ontwerp voor een onderneming 3 ontwerp voor een bouwwerk Dat voertuig moet in Zmodeller gebouwd worden, dus is het een project! Bewerkt: 4 februari 2006 door Kraay Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 wahahahahahahahahahahahahahaha Wat doe jij nou dom? . Hij kan niet met Zmodeller overweg en vraagt of iemand hem daarbij wil helpen, is dat verboden? NEEEE!!!. Ga op een ander forum domme opmerkingen maken en spammen Ik ben met je eens dat het spam was, maar MarYn stelt de vraag verkeerd. Hij had gewoon een persoon om hulp moeten vragen, en niet een team proberen samen te stellen. Of ik begrijp het verkeerd....MartYn leg het eens wat beter uit. Reageren
martYn Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Met project bedoel ik inderdaad wat Kraay zegt, ik ben opzoek naar een team om samen aan de scooter te werken. Daarmee dus inderdaad een ontwerp voor de onderneming, ontwerp voor de bouw, taken verdelen onder de mensen die meehelpen enz. Kortom, mensen die samen met mij een scooter willen maken voor in SA. Dus graag alleen positieve reacties, en geen nutteloze opmerkingen van 'heb je een team nodig voor een scooter te bouwen ' of andere negatieve berichten. Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Dit is mijn opzicht ik ben wel eens wat aan het proberen aan auto's maar dan vind ik het wel fijner om er alleen aan te werken. Maarja moet je hunter eens PMen die wil er mischien we een maken. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Nou Maryn, als je nou eens voor die ''spam'' was gaan kijken (mijn exuces daarvoor) dan had je kunnen zien een tip die ik jou gaf: ''Je kan ook een scooter uit SA halen en dat als voorbeeld gebruiken, en dan verder bewerken. (dat lijkt mij nog het meest handigste)'' Valt die ''spam'' meer op, dan mij tip? SSX-Breaker............. Reageren
martYn Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Sorry, had dat bericht inderdaad niet gelezen. Maar ik denk dat dat best moeilijk is. Want ik kan bv de Faggio er wel uit halen, of een andere scooter downloaden en bewerken, dat luk wel. Maar het probleem is dan dat ik de vorm hou van die scooter, want een Zip heeft dus een heel andere vorm, en dan lijkt het eigenlijk nog niet echt. En dat veranderen van vormen, het model dus, kan ik niet. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik denk, dat jezelf eerst moet gaan storten op de Basissen van de Zmodeler, en proberen wat Wapens en Huizen te modellen, daarna neem je goed het UWV-en onder de knie, en ga je zo een poosje door, en waag je een 1e poging aan de puch, je hebt wel een paar voordelen: -Iets minder moeilijk modellen als een Auto -Je hebt geen Interior en Motor, dus je hoeft alleen de puch zelf te modellen -Je moet ook wat minder Dummies plaatsen (neem ik aan) Maar het zal zeker enige tijd duren voordat je een redelijke Puch kan modellen. Ook is het beter om erin je 1tje aan te werken Verder nog veel Suc6, en stel hier nog wat verder info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.