Little Mister Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Hallo, Ik heb zo'n mod gedownload wat eigenlijk alle baarden en zo aanpast. Maar ik kan die cesar echt nergens vinden? Alleen van een afro. Ik weet niet welke texture het dan zou moeten zijn voor die cesar. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Kan je niet wat duidelijker zijn? bijv. Waar je het hebt gedownload. Hoe de TXD heet. Waar je het toe hebt gevoegt (of vervangen) Reageren
Little Mister Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik had het erover dat ik die cesar texture in IMG tool niet kan vinden. Misschien is het nu wat duidelijker. Dus ik heb het nog niet vervangen omdat ik die texture niet kan vinden. Reageren
Dynamic Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Open de Player.img En gebruik de zoek functie en toets in Cesar Dan komt er wel iets en als je der verkeerde hebt druk je gewoon op f3 voor de volgende Dan komt er wel ergens een cesar te staan! Reageren
Little Mister Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Geprobeerd, maar toch zie ik hem niet. Ik ben zelf echt de hele lijst afgegaan voor het woordje cesar of iets wat met dat kapsel te maken had. Maar toch vind ik hem niet. Misschien stuur ik dan wel een PM naar die gast ofzo. Maar toch bedankt voor de moeite. Bewerkt: 5 februari 2006 door Little Mister Reageren
martYn Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik heb ook eens gekeken, maar ik zie wel heel veel kapsels die beginnen met 'cs_' maar heb cesar er ook niet tussen gezien. Vind het wel vreemd, heb veel kapsles zien staan, zoals Mohawk, Cornrow, Afro, Wedge, maar inderdaad geen Cesar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.