Jump to content

vraagje


Goliat

Recommended Posts

Tja, sommige mensen hebben ervaren dat bijvoorbeeld sommige hidden packages verdwijnen ofzo nadat ze cheats hebben gebruikt, en dan haal je de 100% niet. Maar dat is blijkbaar niet altijd zo..

De kans is er natuurlijk wel, als je cheats gebruikt die het spel makkelijker maken, zoals wapencheats of healthcheats kan het gebeuren. Cheats voor bijvoorbeeld een andere skin of de kleur veranderen van auto's beinvloeden het spel sowieso niet naar mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor net in een topic in San Andreas General dat je VC niet kan uitspelen met cheats, maar ik heb dat wel gedaan. kan dit?

Mijn VC is trouwens gewoon legaal!!

Bedoel je dat je alle opdrachten hebt gehaald of dat je het spel 100% hebt uitgespeeld, dus inclusief alle Hidden Packages, Rampages enz.?

Als je 100 % bedoelt, kan dit volgens mij niet met cheats... :N

Maar als je cheats gebruikt, kun je nog wel gewoon de verhaallijn met alle opdrachten uitspelen.

@ RonaldVC: Ik had inderdaad ook ooit eens een Hidden Package die verdween nadat ik had gecheat. Sindsdien gebruik ik geen cheats meer... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd, maar van horen zeggen krijg je niet alle 100% bonussen (bodyguards, oneindige wapens, FRANKIE-outfit, 200 Health+Armor), voor de rest zijn er geen belemmeringen. Áls je het spel al op 100% hebt staan, zonder ooit cheats gebruikt te hebben, kan je ze wel net zoveel gebruiken als maar kan. Het is niet zo dat het spel dan ineens op 99% gaat staan en de bonussen verdwijnen. Je krijgt nog wél de melding dat het verstandiger is om niet op te slaan omdat er cheats zijn gebruikt.

Op de cheats die de 100% verhinderen zijn een páár uitzonderingen, dit zijn volgensmij de persoonsverwisselingscheats en de cheats voor roze/zwarte auto's. Aangezien deze geen énkele invloed hebben op de locatie, mogelijkheden, wapens, bezittingen of vorderingen van de speler.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hiet toch aan toevoegen dat:

toen ik VC had uitgespeelt dat ik bleef steken op 99 HiddenP. .

Want ik Zocht nog een HP ik ik vond hem maar niet hij zou zich moeten bevinden dicht bij de Politie in De eerste stad. Bij Ocean

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...