RobertSA Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Hallo, Hebben jullie rare trekjes tijdens het gamen bv; Puntje van je tong hangt buiten. Je zit helemaal mee te bewegen. je zit in je zelf te praten Vertel het hier! Doei! Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik weet niet wat voor trekjes ik heb ik let er niet op, en kan het ook niet zien... BTW: Wel een grappig topic. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Soms zit ik (vooral bij gta 3) domme peds en auto's uit te maken voor alles wat mooi en lelijk is :$ . Ik kan er tijdens een missie op tijd echt niet tegen als één of andere gek in de weg rijdt of dat die k*l*r* auto weer eens niet wil. Bewerkt: 5 februari 2006 door Flying Dutchman Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Als ik bijvoorbeeld naar rechts moet suren dan slinger ik heel mijn controller naar rechts... Reageren
RobbertR Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik zit wel eens in mn zelf te praten als ik wat fout doe. En bij een bepaalde stand op de hydra( dat je de hydra zelf niet zie) Dan beweeg ik wel eens mee Reageren
Ferre Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 1. Met hoofd vlak voor het scherm. 2. Trillende vingers 3. En soms zit ik weleens te schelden: "#@%&*! Wat een domme n00b"! Reageren
LucasV Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Nee, alleen soms praat ik een beetje tegen me zelf. Bijvoorbeeld: Wtf was dat?! Reageren
X-TX Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Ik heb dat bij BF2 heel erg. Als ik bijv. ergens zit en er komt in een keer tegenstander voor mij beweegt mijn hand van links naar recht heel snel en ja. Erg irritant maar ik moet ermee leren leven misschien gaat het later wel over. Met mijn tong doe ik niks. Heb vaak genoeg op mijn tong gebeten, die hou ik dus altijd binnen. Met mijn voeten doe ik ook niks alleen mijn hand. Gelukkig dat het niet zo vaak gebeurd. @ MrKooKie Dat heb ik vroeger vaak gehad. Bewerkt: 5 februari 2006 door X-TX Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Altijd helemaal te trillen, als het een spannende missie zit, ik zit echt helemaal in het spel. En als iets niet lukt, geef ik 100-en klappen tegen men PC, en ga ik tegen het bureau schoppen, en helemaal schelden en schreeuwen. Reageren
need my speed Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Als er iemand in de weg rijd scheld ik hem de huid vol, als iets niet lukt zorg ik dat er een paar dode pixels bij zijn op m'n beeldscherm. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Tijdens moeilijke missies beweeg ik me tong alle kanten op die hij kan . Ik ben daar echt errug in . Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik scheld nogal veel tijdens het gamen Vooral als iemand me hindert ofzo Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 gewoon bij zenuwslopende missies begin ik met men hoofd te schudden en met men tong heen en weer te gaan Reageren
Upstream Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Als ik nfs speel, dan beweeg ik altijd helemal mee in de bochten. En ja, tongenwerk ben ik ook heel goed in . Maar een vriend van mij was dus een keer bij mij thuis, en hij lach helemaal dubbel toen ik in elke bocht meebewoog. Maar ik doe het gewoon zonder dat ik het merk. Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Meebewegen doe ik ook vaak,En in mezelf praten en schelden Bewerkt: 6 februari 2006 door robertsa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.