AmsterdamBoy Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 1. Schelden als ik het niet haal Reageren
LucasV Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 1. Schelden als ik het niet haal Tja, als je bijvoorbeeld bij een race in GTA soms de hele rit eerste staat en dan net op het laatst botst door een andere auto die een domme fout maakt en uiteindelijk wordt ingehaald kan fucking inderdaad frustrerend zijn. Dan stap ik altijd uit de auto en zorg ik dat de persoon pijn lijd. Hiervoor gebruik ik een flamethrower om hem te verbranden, sniper rifle om een ledemaat af te schieten en daarna schiet en trap ik nog wel een paar minuten op zijn lijk. Hebben jullie dit ook? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 ik had zulkiets echt heel erg in half life 2. op een gegeven moment in chapter 3 kom je bij een helecopter en die schiet dan op je en dan moet je ergens achter schuilen. op het laatst zat ik helemaal onder mijn bureau omdat ik zelf ook bukte om die helicopter te ontwijken. meestal als iets niet lukt bijv die missie in sa datr je met die motor in dat vliegtuig moet rijden. dan schud ik wel eens nee met mijn hoofd als ik slechte start heb ofzo. toch doro dat geschud maakte ik een bobbeltje in het vliegtuig en had ik ff 3000 dolliers erbij door een stunt bonus. ach elk nadeel heeft zijn voordeel he. oeneboy Reageren
Velaro Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Na een missie ofzo in Gta waar je erg veel moet sluipen en niet betrapt mag worden merk ik dat daarna en tijdens die missie's mijn knieën knikken.Ook schelden doe ik soms als iemand in de weg rijd of ik bots,etc. Mvg,Velaro Bewerkt: 10 februari 2006 door Velaro Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 meestal als ik het racen ben en ik sta eerst en dan tegen een auto rij in de laatste ronde dat is echt zo irritant soms , soms heb ik de neiging om me PSP te gooien .. maar ik heb me tot nu toe nog altijd in kunnen houden Reageren
cjballer Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik ga altijd schelden als de politie in GTA tege MIJ aanrijdt en dat ik dan een ster krijg Reageren
Blastov Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Als ik in een moeilijke missie zit en onverwacht iets gebeurd, begin ik te schelden en in mijn zelf praten doe ik ook Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Meestal schelden als er een missie niet lukt. Of als ik SA aan het spelen ben en opeens minimaliseert die omdat er een popup is en dan blijft me PC hangen en ik kan niet verderdoen dan mep ik op mijn toetsenbord. Ik vind het vreemd die popups nooit gehad en nu opeens erg veel. Reageren
Little Mister Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik praat meestal in mezelf. Vooral bij GTA als de politie achter me aan zit, en die botsen echt constant tegen me op. Dan zeg ik heel de tijd van WTF, ROT OP enzo. Reageren
Tim Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik zit altijd te ergeren en te schelden als er een taxi tegen mijn getunde wagen aanrijd omdat ie in paniek is, en zit ik die taxichauffeur in mijzelf sarcastisch na te doen Reageren
VforV Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Als ik in GTA LCS een race, missie of zijmissie net niet haal en na vele pogingen nog niet durf ik wel eens de vloer een stamp te verkopen. Je kan daar echt woedend van worden hé. In racegames beweeg ik soms ook mee in de bochten. Als ik met een trage auto rij terwijl ik plankgas geef, leun ik ook wat naazr voor (precies of die auto daardoor wat sneller door gaat rijden ). Reageren
SamShine Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik game over het algemeen vrij normaal! Alleen ga ik altijd commentaar geven als ik een voetbalgame doen Reageren
Froop Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Als ik nfs speel, dan beweeg ik altijd helemal mee in de bochten. En ja, tongenwerk ben ik ook heel goed in . Maar een vriend van mij was dus een keer bij mij thuis, en hij lach helemaal dubbel toen ik in elke bocht meebewoog. Maar ik doe het gewoon zonder dat ik het merk. Hier gebeurt precies hetzelfde. Ik ben al aan het minderen, maar het lijkt nog steeds stom. Reageren
coz Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ongemerkt steeds meer meebewegen met voertuig bukken voor een brug als je er met een hydra / at400 whatever meer onderdoor scheert Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik moedig mezelf aan als ik loop te gamen. Als het niet loopt dan vloek ik als een bootwerker. Ik heb ook soms mijn tong uit mijn mond als ik game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.