Jarno Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb eigenlijk niet veel "game trekjes". Alleen dat ik raar op me stoel ga zitten. Nooit goed . Voorderest heb ik niks. Geen tongenwerk, mee-bewegingen etc. etc. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 schelden tegen de mensen scheve rug dansen(lach niet) Reageren
W3sl3y Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik blijf eerlijk gezegt gewoon heel rustig. Alleen als ik een war aan het spelen met Teamspeak aan zeg ik wel eens WTF ofzo, maar meer ook niet. Als ik alleen ben gebeurt er niks. Snappen alleen SL+: Big Smoke heeft wel hele rare trekjes achter de pc Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 pfff schelden als iets niet lukt een keer een oud toetsenbord dat ik had omgebouwd naar gametoetsenbord gesloopt om dat er gigantische cheaters online zaten. verder, als je meebeweegt dan is dat het teken dat de gameplay goed is. dan zit je verdiept in het spel. Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik heb het niet rare trekjes tijdens het gamen Reageren
DaBeast Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik heb een lijstje . -Hoofd schuin houden tijdens het racen. -Heel dicht bij het scherm staren bij een shooter. -mijn benen de heletijd kruisen (de linkse over de rechtse en dan omgekeert). -Mijn wenkbrouwen fronsen. -En heeeel erg gaan zweten . Zo, dat was hem Greetz Reageren
VforV Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 -En heeeel erg gaan zweten . Ja, dat heb ik als ik HL speel. Als er bijvoorbeeld plots een headcrab voor je springt of er ontploft iets, kan ik ook erg schrikken. (omdat het onverwachts is) Nog iets; bij iets spannends of van opwinding kan mijn hart ook harder gaan kloppen. (bijvoorbeeld in GTA LCS de eerste zijn in een race en bang zijn dat je iets stoms gaat doen waardoor je verliest). Reageren
Goliat Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ja Vooral schelden al;s het niet lukt en me tong uit me mond en me hoofd zowat in m'n monitor zetten als het heel spannend is Reageren
coz Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) me tong uit me mond en me hoofd zowat in m'n monitor zetten hou je iig het scherm schoon sorry , kon het niet laten Bewerkt: 4 maart 2006 door coz Reageren
Argon Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 me tong uit me mond en me hoofd zowat in m'n monitor zetten hou je iig het scherm schoon sorry , kon het niet laten Ik heb eigelijk niet van die trekjes, mss alleen men benen kruisen. Reageren
T@rget Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik hoor als ik op weg ben naar school altijd de sirene uit GTA:SA en nog wat andere geleuden er uit maar meesten heb ik er juist voordeel mee me reactie vermogen is ook veel beter met gym kwam er een bal op me af vliegen en ik bukte nog voordat de bal bij mn hooft was (gelukkig ) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Als ik op FIFA Online 06 in de laatste minuut verlies. Zeker als ik 2-0 voor kwam verlies ik met 2-3. ZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR Reageren
Bling Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik heb soms tijdens het spelen van een racegame dat ik iets teveel meeleef. Ik heb namelijk (tijdens het nemen van een bocht) nog wel eens de neiging om met mijn hele lichaam mee te sturen. Ook als ik door een tunnel wil rijden, en de camera werkt niet direct mee, wil ik ook nog wel eens de neiging hebben om te bukken, met als doel de tunnel in te kijken, wat dus geen zin heeft uiteraard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.