Jump to content

Wat zal verbeterd moeten worden TOV SA


shanon

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    4

  • brbgtaplayer

    2

  • shanon

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

Ik zou graag willen dat er in de nieuwe GTA, dat de mensen een beetje slimmer worden!!!

BV: niet meer dat gang-leden mensen mogen afknallen zonder dat de politie er naar kijkt, en als je dan zelf er op schiet, dat dan de politie acher je aankomt!!!

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik zou graag willen dat er in de nieuwe GTA, dat de mensen een beetje slimmer worden!!!

BV: niet meer dat gang-leden mensen mogen afknallen zonder dat de politie er naar kijkt, en als je dan zelf er op schiet, dat dan de politie acher je aankomt!!!

gta-freak2 :cya:

Jaah, en niet als je in het water gaat zwemmen met cops achter je aan, dat ze dan het water in springen of rijden, en dan verzuipen. :bonk: Dat vindt ik toch zo slordig he :ch:

Gewoon mensen wat slimmer, alle mensen kunnen zwemmen, maybe dieren, realistischer bloed, opgepoetste graphics, grotere map :bonk: , en dat de kleren die je draagt ook invloed kunnen hebben op andere gasten. :bonk: Bijv als je daar met beste kisten, legerbroek etc. rondstampt, allemaal negers achter je aan krijgt. :clown::bonk:

Voor de rest heb ik niet veel verbeteringen in meinen hoofd. :bier:

Greetz,

GTA Vice VIP

Link to comment
Delen op andere websites

Jaah, en niet als je in het water gaat zwemmen met cops achter je aan, dat ze dan het water in springen of rijden, en dan verzuipen. Dat vindt ik toch zo slordig he

Dat vond ik juist grappig om te doen :Y ; In het water springen als er politie achter je aan zit :D

Link to comment
Delen op andere websites

Qua grafisch deel is SA troep en loopt heel ver achter. Moet je zien hoe oud HL2 is en hoe veel mooier. Dat mag R* van mij echt wel weten. Het spel lijkt net een tekening net als dat spel XII ofzo van Ubi Soft. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA heeft z'n eigen stijl graphics en de afgelopen drie delen kon ik me daar niet aan ergeren. Het was lekker herkenbaar; je wist meteen dat het GTA was ;), maar het wordt nu wel tijd dat er een nieuwe engine ontwikkeld wordt met betere graphics.

Hmm, GTA met realistische graphics, dat zal flink wennen worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA heeft z'n eigen stijl graphics en de afgelopen drie delen kon ik me daar niet aan ergeren. Het was lekker herkenbaar; je wist meteen dat het GTA was ;), maar het wordt nu wel tijd dat er een nieuwe engine ontwikkeld wordt met betere graphics.

Hmm, GTA met realistische graphics, dat zal flink wennen worden :)

Dankjedekoekoek, me computer kan dit net aan :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Rockstar van mij mag verbeteren is het aantal (leuke (!)) mini-games. Als je het spel 100% hebt uitgespeeld vind ik het nog steeds geinig om zo af en toe eens zon lowrider-wedstrijd mee te doen, of een keertje een marathon te gaan verknallen, of meedoen aan een straatrace. Ik ben er van overtuigd dat als Rockstar nog meer leuke minigames in het spel zet, die ook wat meer van elkaar varieren en niet zo individueel zijn (dus niet nog een spelcomputer of zo), dat de volgende GTA me dan nog langer kan boeien.

De grootste verbetering zou trouwens heel dat 'rap'-gebeuren eruit halen zijn, maar ik geloof dat ik in dit forum dan op nogal wat tegenstand stuit...

Link to comment
Delen op andere websites

GTA heeft z'n eigen stijl graphics en de afgelopen drie delen kon ik me daar niet aan ergeren. Het was lekker herkenbaar; je wist meteen dat het GTA was ;), maar het wordt nu wel tijd dat er een nieuwe engine ontwikkeld wordt met betere graphics.

Hmm, GTA met realistische graphics, dat zal flink wennen worden :)

Dankjedekoekoek, me computer kan dit net aan :bonk:

Betere graphics hebben niets met de snelheid van de computer te maken. Het ligt aan de engine waar het spel op draait. Met een andere engine is het goed mogelijk dat je computer een veel zwaardere opvolger van SA met gemak draait.

Over de volgende GTA: de Dance Dance Revoltion zooi mag eruit, t'is leuk voor dat vriendinnengezeur, maar je moet het geen onderdeel van een missie maken.

Een betere AI voor andere gangs, nu lopen ze zogenaamd een blok om, maar daardoor kan je ze allemaal vanuit de rug aanvallen.

Geen grotere map, SA was groot genoeg, de genoegdoening van spelen gaat eraf als afstanden zoals van Bayside naar Los Santos Int. Airport een doorsnee afstand gaan worden. Natuurlijk mogen er wel verschillende eilanden zonder wegverbinding komen (dat verhoogt het gebruik van boten. Want eigenlijk zie ik het nut van het gebruik van een boot in SA niet.

Het verkeer zou wel wat echter mogen. In het echt gelden vooral in Los Angelos en San Francisco het zogenaamde "Keep your lane" systeem (op snelwegen mag je niet van rijstrook wisselen). Vooral in SA heeft het verkeer de neiging om net voor je te wisselen van rijstrook te wisselen waardoor een kettingbotsing ontstaat die meestal nogal groot is van omvang. Ook files zouden in het beeld van een grote stad niet misstaan.

Behalve de RPG, Stinger, Sniper Rifle, Granaten en Molotov's voor elk wapen een "automatic lock-on"

Een beter verloop van moeilijkheid van missies. De moeilijkheidsgraad van Just Business is te hoog vergeleken met Wrong side of the tracks en de missies die na Big Smoke komen.

De uitleg over Wasted, Busted als je dat voor de eerste keer bent is onnodig en houdt het spel alleen maar op, het lijkt me dat voor enkele voor rede vatbaar zijnde-figuur deze begrippen duidelijk zijn. En de consequenties ($100 minder en alle wapens kwijt) zijn merkbaar en hoeven dus niet uitgelegd te worden. Dat kan allemaal in het begeleidende boekie.

Het locken van bepaalde kaartdelen is overbodig, als er ergens geen missies te doen zijn taai je snel genoeg af na het verkennen.

Bewerkt: door Cesar-Vialpando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de automobilisten in SA hun rijbewijs bij een pakkie boter hebben gekregen, ook al rij je gewoon door er knalt bijna altijd wel iemand tegen je aan, dat mag van mij ook wel anders.

en dieren??? wat heb je aan dieren in GTA?? in SA heb je ook dieren, je ziet toch weleens visjes enzo zwemmen :Y:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een groot deel ben ik het wel met Cesar-Vialpando eens.

Geen grotere map, SA was groot genoeg, de genoegdoening van spelen gaat eraf als afstanden zoals van Bayside naar Los Santos Int. Airport een doorsnee afstand gaan worden. Natuurlijk mogen er wel verschillende eilanden zonder wegverbinding komen (dat verhoogt het gebruik van boten. Want eigenlijk zie ik het nut van het gebruik van een boot in SA niet.

True, ik zou dan ook graag grote boten zien waarmee je kunt varen, het hoeft niet meteen zo een te zijn zoals je in de haven van Los Santos ziet liggen (mag wel :Y ), maar zeker iets groter dan de Reefer.

Verder zou een duikboot waar je in kunt varen leuk zijn.

De uitleg over Wasted, Busted als je dat voor de eerste keer bent is onnodig en houdt het spel alleen maar op, het lijkt me dat voor enkele voor rede vatbaar zijnde-figuur deze begrippen duidelijk zijn. En de consequenties ($100 minder en alle wapens kwijt) zijn merkbaar en hoeven dus niet uitgelegd te worden. Dat kan allemaal in het begeleidende boekie.

Precies, daar erger ik me ook aan, ookal mag het best blijven mits je het weg kunt drukken.

Ook zou ik graag een comeback zien van de RC's. Ik wil het dan net als in Vice City, dat ze ook buiten missies beschikbaar zijn en ze mogen ook wel wat vaker in missies terugkomen.

Ik zie ook geen probleem met een nog grotere map, zolang er een trein-en vliegtuig verbinding is en snelwegen met -zoals Mr. X al zei- betere rijvaardigheid van de andere weggebruikers.

Wat ook leuk zou zijn is een wapenkluis bij elk safehouse. Je hebt bijvoorbeeld een minigun met 5000 kogels, maar voor een missie heb je een rpg nodig. Je legt dan je minigun met 5000 kogels in die kluis en pakt een rpg. Na die missie kun je weer de minigun met 5000 kogels nemen, in plaats van dat je weer opnieuw moet sparen voor die 5000 kogels.

Verder zijn er nog wat dingetjes die beter zouden kunnen:

-Snelheidsmeter in alle voertuigen

-klein voorbeeld naast de naam van een kledingstuk in kledingwinkels, zodat je het niet aan hoeft te trekken om überhaupt te kunnen zien wat het is (nu duurt het zolang)

-meer verschillende tattoo's en van elke tattooshop maar één in het hele spel, dus elke winkel heeft weer iets anders (zelfde mag overigens gelden voor de kapper)

-meer bergen

-mp3-speler, zodat je altijd naar muziek kunt luisteren

-metro voor binnen de steden (of tram, echt een misser van Rockstar dat je niet in de trams van San Fierro kon :-( )

-jetski's

-andere vliegtuigen in de lucht als je zelf in de lucht zit

-restaurants waar je kunt eten i.p.v. alleen maar fastfood

-veerpont/lijnboot

-elk safehouse heeft een verschillende binnenkant waar je afhankelijk van de prijs van het huis ook echt iets speciaals kunt. In SA was het raar dat je in een huis van $10.000 evenveel kon als in een huis van $100.000

-garages waarin je evenveel auto's kwijt kunt als er ook in past, dus niet dat er twee auto's in kunnen, terwijl er ruimte is voor 7.

-een garage voor je boten

-weer bedrijven die je kunt kopen, zoals in Vice City

-een eigen haven, net zoals jouw vliegveld in San Andreas

-een vliegtuig, waarmee je bommen kunt laten vallen (dus niet alleen zoals de Hydra waarmee je bommen vooruit kon schieten

Link to comment
Delen op andere websites

de mensen moeten slimmer worden (dus de politie moet ook andere criminelen doden), er moeten veel minder dezelfde mensen zijn (dus niet al die tweelingen), en je moet met andere voertuigen kunnen meeliften! (bijv. taxi) :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...