Jump to content

Wat zal verbeterd moeten worden TOV SA


shanon

Recommended Posts

Ik wil weer Hare Krishna's/Elvis-look-a-likes enz dood kunnen rijden en dan weer extra punten mee verdienen. Daar kon ik echt van genieten in GTA 1

O en de o zo droge scheet/boer knop wil ik terug

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    4

  • brbgtaplayer

    2

  • shanon

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

Ik weet nog een verbetering !

Dat je kogelgaten in Gebouwen/Auto's ziet !

Dat lijkt met wel vet .. maar na 10 minute ofzo dat ze dan wel weer weg gaan !

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat in IV een hele baklading met bedrijfen en onroerende goederen kan kopen en runnen.

bij san andreas was ik in eerste instantie heer erg entousiast dat je die cassino's kon owen maar toen ik ze gekocht had bleek dit alleen maar een zielig kamertje te zijn. in IV zou je echt winkels en bedrijfen moeten kunne kopen en daar dingen voor kunnen doen als nooit te voren.

>>> Door Dutchy3010: Nieuw topic hierover is wat overbodig, het past prima in dit topic. Samengevoegd dus :).<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Hier komen de mijne:

- De poppetjes moeten echt slimmer worden!

- Mensen die in auto's rijden ook echt een rijbewijs hebben!

- Dat je het OV kunt nemen (Taxi, Tram, Bus, Trein, Vliegtuig.

- Dat je passagier kan zijn (MINPUNT IN SA!!!!!!: Als je het vliegtuig nam vloog CJ ZELF DAT VLIEGTUIG!

- Er moet het een en ander kapot kunnen!

- Luchtalarm! (Tja ook in GTA zullen wel dingen gebeuren!)

- Radiostation NIEUWS: (Als je bijvoorbeeld een Vliegtuig heb laten crashen en er 456 mensen omkomen dat je dat dan ook hoort! Niet dat afgezaagt Liane Forget & Richard Burns ALTIJD ZELFDE NIEUWS! op WCTR!

- Speciale vision mode dat je het voortuig ook van binnen kan besturen (je kijkt door het raam!) niet zoals in SA als je een trein rijdt dat hij op cinematic gaat.

- De Politie kan spontaan delen afzetten

- De Politie is continue bezig met misdaadbestijding!

- Er moet een Donutbar komen waar véééél agenten komen

- De dates moeten beter worden! (niet afhalen eten rondrijden of dansen)-

s'nachts is het de bedoeling dat iedereen maft. (Gevolg: VEEL RUSTIGER OP STRAAT, Stoplichten op oranje hele tijd)

- Je moet kunnen rondlopen op vliegvelden

- Er moet leven zijn op straat! mensen die ook echt een bestemming hebben! niet doelloos rondrijden

- Er moeten meer auto's kunnen parkeren op parkeerstroken (MINPUNT!: In GTA SA had je de beroemde The Strip daat waren enorme parkeerstroken maar ze stonden altijd leeg :duh:

- Geserveerd worden! als je in een vliegtuig zit. zit je in passenger seat en zijn er stewardessen.

- Misschien toch maar een Hot Coffee Mod :puh:

- De politie moet niet partijdig zijn :duh:

- Je moet een vriendin kunnen krijgen waarmee je een gezin kunt krijgen.

- Liever geen kinderen op straat (PROBLEEM: Spelers kunnen zich gaan frustreren op KINDEREN :duh: Kom op zeg je moet geen moord op kinderen plegen!

- Mensen moeten LEVEN!!! 09:00 Naar werk SPITSUUR! En om 17:00 weer naar huis SPITSUUR. En dat er ook echte werkgelegenheden zijn!

- Je moet meekunnen liften (Carpool ofzow)

- Meer mini-games om jezelf te vermaken

- Alle gebieden zijn gewoon vrij! niks afzettingen da's lauw Delen van Amsterdam zijn ook niet ZOMAAR afgezeten alleen omdat er een Rus in het gebied is :duh:

- Post Krijgen!

- Je safehouse moet een HUIS WORDEN!!!!! Waar je desnoods een hele dag in kunt doorbrengen.

- Supermarkten moeten er komen! (Grappig winkelwagen rijden :bonk: )

- Je moet zelf kunnen koken of laat een vriendin dat doen :D

- Een stripbar moet ook echt een stripbar worden! Niet dat ze in winterjassen voor je lopen te dansen

- Er moet ook een soort Nightlife komen :bier:

- En de Prosituees moeten er wat beter uitzien! Niet schaars aangekleed op klaarlichte dag :duh: En als de Politie ze ziet. Ja worden ze in de boeien geslagen!

- Er moeten Dieren komen (Maar ze moeten niet dood kunnen want dat is wreed) Mensen is tot daaraantoe want die gasten die in GTA rondlopen zijn niet echt Maar hoe moeten hun een koe zo bouwen dan?

- Je moet een Cruise kunnenmaken Grotere schepen dus!

- Als ze een afstand maken van LC Naar bijvoorbeeld Carson City en (Ken je GTA III Nog met zijn scene en die bankoverval? Ja die was in Carson City.

en dat zo'n reis met de auto 45minuten duurt (REAL LIFE) En met een vliegtuig veel korter (10 minuutjes plezier aan boord!)

- Als er een ongeluk is MOET DE POLITIE KOMEN OM TE KIJKEN WAT ER AAN DE HAND IS! EN EEN AMBULANCE!

- De missies moeten worden als in Splinter Cell Double Agent ER MOETEN KEUZES KOMEN!

- Je kunt ergens werken en zelf de cariereladder beklimmen b.v.: Straatagent tot Minister van veiligheid,

- Je moet aanslagen kunnen plegen als je een trein wilt laten verongelukken. Doe je een bom op de rails en klaar is kees.

ja dit is HEEEEEEEEEEEEEEL Veel maar GTA SA VC III II I LCS VCS Waren zo nep joh!

Bewerkt: door Grove-Member
Link to comment
Delen op andere websites

-Familie kunnen stichten

-Kinderen kunnen krijgen.

-Als je gevangen wordt dat er ook 10 jaar voorbij gaat,veel realistischer,of je een heuse borgsom betaalt.

-Carrière kunnen starten.

- Auto's kunnen kopen en als ze kapot zijn reparatie betalen.

-Om een auto te kunnen pikken een klein minigampje om de auto te starten ofzo.

-Safehouse is uwe huis.

-AI!!!!

En dat zal zowel het zijn denk ik toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je vanalles in de fik kunt zetten zoals huizen en misschien wel wolkenkrabbers, je moet ook ziet dat de brandweer dan komt en daarna een bouwbedrijf die alles weer normaal gaat maken.

Ook dat bijna alles kapot kan dus dat je het vrijheidsbeeld kan opblazen maar ook hele wolkenkrabbers (en dat ze dit later weer gaan opbouwen natuurlijk anders is na een poosje niks meer van stad over.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal ik mijn wensen ook maar een sposten zeker? :eten:

- Echte files in de steden s'morgens en s'avonds (zeker NYC!)

- ALLE gebouwen moeten schade kunnen hebben. Als je met een auto tegen een huis knalt, dat dan ook bvb de ramen van dat huis kapot zijn.

- Schademodel van de auto's moet mooier zijn!! Nu is het bijna altijd dezelfde schade dat je ziet! Je kan met volle snelheid ergens tegenknallen, en er is niks aan je wagen, voor hetzelfde geld rijd je lichtjes tegen een auto voor jou, en is er meteen een hele bluts ofzo in... Nu zou het veel meer in detail moeten zijn, en ook de plaats van de schade moet kloppen met de plaats van de impact.

- Politie moet rijvakken afsluiten bij ongeval, waardoor ook eventueel files ontstaan.

- Dieren in GTA IV!

- Bruggen moeten ook opblaasbaar zijn, of toch te beschadigen :puh:

- Verkeer aanpassen aan de tijd van de dag, s'nachts weining verkeer tov overdag.

- Je moet (bijna) elk gebouw kunnen binnengaan

- Auto's moeten richtingaanwijzers hebben (wat volgens de trailer al zo is) zodat je weet wat er gaat gebeuren... Nu in SA heb ik het ene ongeval na het andere :duh:

- Seizoenen! en dus ZEKER SNEEUW!

- Als het regent of sneeuwt, moet het ook daadwerkelijk glad zijn... en je moet de plassen zien groter worden, of in het geval van sneeuw, moet je het sneeuwdek zien dikker worden.

- Er moet zowel een radio, als tv nieuws zijn, als je dingen uithaalt, bvb een gebouw opblaast, dat dat ook op tv komt, en dat je dat kan zien op Times Square...

- Een eigen stuk land kopen, en er zelf een huis ofzo opzetten! Of je eigen building maken, en dan appartementjes daarin verkopen/verhuren...

- Meer soorten auto's...

- Rolschaatsen of een step! :puh:

- Racecircuit

- Dat je de politie kan opbellen voor een bomaanslag, dat ze alles afzetten, en dat er uiteindelijk niks gebeurt

- Meer misdaad onder de mensen zelf... Moorden, vechtpartijen,...

- Aanslagen van buitenaf

- Stormen, orkanen, tornado's, of misschien zelfs een tsunami,... lijkt me wel leuk om zoiets te zien in GTA.

- Wegenwerken! Dat je de stad ziet 'vernieuwen'!

- Een heel ondergronds metrosysteem

- Bergen, met wegen met echte bergpassen, die heel hoog gaan...

- De hele stad moet vanaf het begin van het spel beschikbaar zijn! Niet zoals bij andere gta's dat je eerst moet een stuk spelen vooralleer de rest opengaat...

- Auto's moeten panne kunnen krijgen... Als je met eenzelfde auto heel veel en lang slipt, dat je klapbanden kan krijgen, motoren verhitten bij hete dagen, en lang rijden,...

- Alles van voertuigen te besturen is... Bvb, het takelgedeelte bij een takelwagen, zelf lichten aansteken,...

Tot zover mijn wensen zowat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

opzich mogen wat mij betreft de volgende dingen beter:

-Politie slimmer

-meer dag/nacht verschil, dus overdag loopt de stad/strand vol met toeristen, en snachts gaan ze weer weg

-Veel groter als SA , maar dan wel met betere vervoersmogelijkheden.

-meer missies

-slimmere voertuigen. dus als je door een achterbuurt rijd, dat je dan allemaal perrenials etc ziet rijen, en bij een rijke wijk allemaal limousine's etc.

-Online radio in auto

-Gecompliceerde missies, hiermee bedoel ik niet moeilijker, maar waarbij je zelf na moet denken. je krijgt bijvoorbeeld de opdracht, maar niet alles voorgekouwd, je moet zelf kiezen welke wapens/voertuigen je gebruikt en hoe je het aanpakt.

-metro of mee treinen zodat verplaatsen makkelijker gaat.

-veel countryside

-betere bestuurders

-auto's met knipperlicht

-spoorbomen die op tijd dicht gaan en niet pas als de trein half voorbij is

-Grafisch mag het allemaal wat beter

dat was het wel zon beetje

Link to comment
Delen op andere websites

- Politie achter je aan als je door rood rijdt.

- Meer verschillende autos en tune opties.

- De hoofdpersoon moet om de zoveel tijd naar de kapper, naar de WC en je moet douchen en slapen.

- Meer kleding keuzes, van een smoking tot trainings pak.

- Meer opties om het gezicht van je poppetje aan te passen

- Mogelijkheid tot verslaving aan drugs en roken.

Link to comment
Delen op andere websites

het takelgedeelte van takelwagens kan je ook bewegen, (rechter analoge op ps2), maar volgens mij zitten er wel genoeg ideeen tussen die Rockstar nog wel in het spel zou kunnen stoppen. dieren gaat denk ik te ver. maar het idee van een rook/drink/drugsverslaving klinkt wel leuk. :klap: bijvoorbeeld dat als je naar een automaat gaat en je neemt een blikje bier uit de automaat, en je doet dat nog een paar keer binnen een bepaalde tijd de speler gaat zeggen van: give me some beer, i want beer! NOW!

of je laat m n paar keer achter elkaar een sigaret roken en dan rookt hij uit zichzelf ineens sigaretten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

net als bij saints row de zwaailampen wat mooier bij bij gta 3 tot vice city story loopt er gewoon een lichtlijn boven.

bij saints row branden gewoon de lampen zelf en zie het licht ook tegen huizen.

vond ik er wel vet uit zien.

gta: http://www.0nline.net/im/gtavc/Ambulance.jpg

saints row (polite) http://www.0nline.net/im/gtavc/Ambulance.jpg

Bewerkt: door gta player
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik vind de mensen ook oerdom... Vooral als ze rijden. Op de snelweg gaan ze snel en als 1 auto botst knal iedereen er tegen aan en is de snelweg verstopt :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...