Jump to content

Car mods

Recommended Posts

Geplaatst:

Ehh Ik heb wat Carmods gedownload maar bij somige auto's zijn men wielen heel erg groot wat kan ik hier tegendoen? want op de screenshots zyn ze dat niet..

en ik heb zelfs de auto overschreven zoals de file dat aangaf bijvoorbeeld; Austin Martin -> Esperanto

Wie kan me helpen :?

Gegroet :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Een beter mod downloaden :)

Volgens mij is hier niets aant e veranderen, het is gewoon een slechte mod denk ik,

ik heb al veel car mods geinstaleert maar nog maar een paar keer te grote wielen gehad :Y

Als je een goede Aston Martin wilt, hier is de link (helemaal bovenaan kan je kiezen tussen 3 Aston's)

Een goede Aston Martin !

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Maar ik heb DIE austin Martin Lagonda en die heeft van die enorme wheels, netzoals mijn deTomaso =( Dus jij zegt der is nix voor ? :cab::-(:?

Iemant anders idee :engel::klap: ??

Geplaatst:

Wij zijn niet echt bekend met mods over andere sites. Als je het toch iets over wilt weten raad ik je aan om het in Modding Help te vragen. Daar weten ze bijna alles, en misschien willen ze je daar helpen. Ik verwijs je naar overige hulp hoor. Daar gaat volgens mij alles over het overige.

Link to Modding Help: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=120

Het beste kun je mods van GTAGames.nl downloaden, daar kunnen we je overal mee helpen. Deze kun je hier (klik) downloaden, als je dan hulp nodig hebt gaat alles 10x zo snel.

Als je dit ook in Modding overige hulp vraagt krijg je vast wel hulp. Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...