Phixion Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ehh Ik heb wat Carmods gedownload maar bij somige auto's zijn men wielen heel erg groot wat kan ik hier tegendoen? want op de screenshots zyn ze dat niet.. en ik heb zelfs de auto overschreven zoals de file dat aangaf bijvoorbeeld; Austin Martin -> Esperanto Wie kan me helpen Gegroet Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Een beter mod downloaden Volgens mij is hier niets aant e veranderen, het is gewoon een slechte mod denk ik, ik heb al veel car mods geinstaleert maar nog maar een paar keer te grote wielen gehad Als je een goede Aston Martin wilt, hier is de link (helemaal bovenaan kan je kiezen tussen 3 Aston's) Een goede Aston Martin ! Bewerkt: 4 februari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Phixion Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Maar ik heb DIE austin Martin Lagonda en die heeft van die enorme wheels, netzoals mijn deTomaso =( Dus jij zegt der is nix voor ? Iemant anders idee ?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Wij zijn niet echt bekend met mods over andere sites. Als je het toch iets over wilt weten raad ik je aan om het in Modding Help te vragen. Daar weten ze bijna alles, en misschien willen ze je daar helpen. Ik verwijs je naar overige hulp hoor. Daar gaat volgens mij alles over het overige. Link to Modding Help: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=120 Het beste kun je mods van GTAGames.nl downloaden, daar kunnen we je overal mee helpen. Deze kun je hier (klik) downloaden, als je dan hulp nodig hebt gaat alles 10x zo snel. Als je dit ook in Modding overige hulp vraagt krijg je vast wel hulp. Veel succes! Reageren
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Wat zijn dat? Ik heber nooit van gehoord Markolie Reageren
ZOrange Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik weet niet of je iets van modden kent maar hier op dit topic staat ergens hoe je je wielen verandert Info wielen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.