W1ckeD Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Hallo! Ik heb voor de eerste keer in me leven een custom vehicle gedownload voor SA. Nou wil ik deze erin zetten met mod-manager. Alles gaat goed,maar dan.Dan start ik het spel op en laad ik mijn save-game.Dan krijg ik een "Writte" error. Iemand hier bekend mee? Ik hoop van wel. Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 He, Dit staat fout, miss. kan een mod dit verplaatsen naar "GTA Modding Help". Miss. kan je een betere uitleg geven wat je ziet. een screen zou nog beter zijn Reageren
W1ckeD Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 He,Dit staat fout, miss. kan een mod dit verplaatsen naar "GTA Modding Help". Miss. kan je een betere uitleg geven wat je ziet. een screen zou nog beter zijn Owja sorry Verkeerd. Hier is een screen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.