~Lance Vance Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 waar kan in server.conf kan ik de username van de remote admin wijzigen? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ja dat weet ik maar in welke regel staat dat ik kan het niet vinden Reageren
Azer Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Remote Admin heeft geen vaste username. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Maar als ik op connect druk staat er connection timed out Reageren
Azer Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Maar als ik op connect druk staat er connection timed outmoet je wel met het goede connecten he Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 dat doe ik ook kijk dit krijg ik en hier is mijn .conf file Reageren
Azer Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik naam aan dat die server op je eigen pc draait? zo ja, stel dan gewoon "127.0.0.1 of localhost" in als IP (port 44003 staat wrs niet open in je router oid) Reageren
[TTH]Lucifer Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Het belangrijkste om je server te laten draaien is het openen van de server en adminpoort. Alvorens het starten is het dus noodzakelijk de admin en serverpoort welk je kan terugvinden in je server.config. Dit is vooral bij diegene die achter een router zitten.Hiervoor moet je dus in je router die poorten openen op je Locale ip adres zodat als mensen willen joinen je router de weg wijst naar jou PC en niet een andere Pc in je netwerk.Het zelfde geld voor All seeying eyes daarvoor moet poort 2126 UDP geopend zijn plus in je server config ASE enabled moet zijn een 1 is enabled een 0 is disabled. Vervolgens als je achter een router zit moet je zelf connecten op je locale ip adres en de mensen van buitenaf op je uitgaande ip adres. Dan is er nog 1 probleem waardoor je in de huidige versie 0.5 dan nog niet kan connecten met een admintool wat komt doordat je een serverpatch nodig hebt en die even met de orginele mtaserver.exe moet vervangen. Als je dit allemaal goed hebt gedaan moet je server werken en als je in ase kijkt zie je ook staan of de patch is geinstalled enof niet. Veel plezier met jullie servers p.s die serverpatch geld alleen voor mta vc servers de rest voor zowel vc als sa Bewerkt: 6 februari 2006 door [TTH]Lucifer Reageren
Azer Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 leuke post Lucifer, maar je verhaal gaat voornamelijk over een 0.5 server ...en volgens mij is het niet echt relevant aan dit topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.